سنگ‌های ایران حرف اول را در جهان می‌زنند

بانوی تولیدکننده دستبند و زیورآلات سنگی گفت: سعی کردم که به روز کار کنم و خواص درمانی سنگ ها، اشکال و نوع مختلف سنگ ها را طبق تحقیقاتی که داشتم با رنگ های مختلف ترکیب کرده و آثار متفاوتی خلق کرده ام.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران ؛در بیست و یکمین نمایشگاه زنان و تولید ملی حضور بانوانی به چشم می خورد که با عزم و اراده خود توانستند ازپس مشکلاتشان برآیند، برای تولید گام بردارند و حامی خانواده خود باشند.
رویا کاظمی بانوی سرپرست خانوار و همسر جانباز است که ضمن نگهداری از همسر جانبازش برای درآمد و مخارج زندگی فرزندانش نیز  تلاش زیادی می کند. 
وی درباره فعالیت های خود تصریح کرد: به مدت ۱۰ سال است که در زمینه صنایع دستی فعالیت می‌کنم؛ چون علاقه زیادی به این حرفه دارم؛  اکنون در کار سنگ هستم و با سنگ های اصل و نیمه قیمتی که خاصیت درمانی دارند زیورآلاتی همچون دستبند، گردنبند و... خلق می کنم. 
این تولیدکننده تصریح کرد: سومین دوره ای است که در نمایشگاه زنان و تولید ملی حضور دارم و نسبت به سال گذشته به دلیل جابجایی که در نمایشگاه داشتم بازدیدها بهتر شده است.
کاظمی درباره صادرات محصولات خود به خارج از کشور گفت: به پیشنهاد یکی از دوستانم که سال گذشته به کشور آفریقا سفر کرده بود تعدادی از محصولاتم را در آنجا عرضه کردم که مورد استقبال قرار گرفت ؛ چون سنگ های ایران حرف اول را می زنند البته به شرط اینکه سنگ های اصیل باشند.
وی تصریح کرد: نکته جالب توجه این است که یکی از خریداران دستبندهای سنگی  سفیر اموربانوان کشورآفریقا بود که بسیار استقبال کردند.این امر بسیار من را خشنود کرد که با عزم بیشتری به ادامه کارم بپردازم.امیدوارم با حمایت مجموعه های زنان و خانواده کشور خودمان بتوانم یکی از تولیدکنندگان برتر ایران شوم.

انتهای پیام/
 

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷
کد خبر: 59879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =