وضعیت حقوق و دستمزد کارگران رفت و روب و فضای سبز بررسی شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی از بررسی و ارزیابی وضعیت حقوق و دستمزد کارگران حوزه نگهداشت رفت و روب و فضای سبز مناطق ۲۲ گانه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران؛ رضا صفی خانی معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی اظهار کرد: باتوجه به دستور هئیت رئیسه شهرداری تهران مبنی بر ارائه گزارش دقیق و جامع از وضعیت حقوق و دستمزد پرداختی به کارگران حوزه نگهداشت رفت و روب و فضای سبز نواحی مناطق ۲۲گانه؛ طرح ارزیابی این موضوع از سوی معاونت خدمات شهری سازمان بازرسی کلید خورد.

صفی خانی افزود: ۲۲ تیم در سطح نواحی ۱۲۴ گانه طبق چک لیست‌های تخصصی، حقوق و مزایای کارگران حوزه خدمات شهری و فضای سبز مناطق را با شاخص‌های وضعیت تأهل، تعداد اولاد، سن، تعداد روزهای کارکرد، پیمانکار، زمان دریافت حقوق و دستمزد و میزان دقیق حقوق و دستمزد دریافتی مورد نظارت و ارزیابی قرار دادند.

وی گفت: این تصمیم به منظور راستی آزمایی و صحت سنجی میزان دریافتی کارگران به حالت اجرا درآمده و بر اساس نتایج حاصل از ارزیابی‌ها در صورت عدم رعایت قوانین، موضوع با هدف پیگیری و اجرای کامل مفاد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پرداخت صحیح حقوق و مزایای کارگران زحمتکش در دستور کار همکاران بازرسی و عوامل اجرایی مناطق ۲۲گانه قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 59882

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =