زیباسازی و بهسازی معابر قدیمی‌ترین شهرک غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در شش ماه نخست سال جاری در قالب طرح من شهردارم ۲ در این منطقه به اجرا درآمده است؛ گفت: طرح زیباسازی و بهسازی معابر شهرک پیکان شهر در قالب طرح من شهردارم ۲ در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهارداشت: شهرک پیکان شهر با نیم قرن قدمت به عنوان یکی از قدیمی ترین شهرک های مسکونی غرب تهران به حساب می آید به همین منظور نیاز به بهسازی و زیباسازی معابر وجود داشته است.

وی افزود: به درخواست شهروندان در طرح من شهردارم ۲ موضوع زیباسازی و بهسازی معابر این شهرک قدیمی منطقه ۲۲ در محله سرو آزاد ناحیه چهار در دستور کار قرار گرفته و در حال حاضر بیش از ۶۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: بهسازی فضای سبز و رنگ آمیزی محیطی معابر این شهرک از سوی اداره زیباسازی در دستور کار قرار دارد.

فصیح ادامه داد: از دیگر طرح های من شهردارم ۲ این معاونت نورپردازی در میادین و پل های عابر پیاده بوده که تاکنون اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 59905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =