نباید با نگاه سیاسی اقدامات مدیریت شهری را قضاوت کرد

معاون شهردار تهران با بیان اینکه در حوزه خدمت نباید سیاست و کارهای سیاسی را وارد قضاوت‌ها کنیم، گفت: هر یک از شهرداران گذشته در دوره خودشان به اندازه توان خود تلاش و به مردم خدمت کرده‌اند. باید از همه گذشتگان خود تشکر کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در آیین افتتاح و بهره برداری از ۵۷ پروژه شهری شهرداری منطقه ۹ که صبح امروز - چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳- در یکصد و چهل و سومین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد یکصد و چهل و سومین پویش امید و افتخار با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان هستیم. پویایی یک مجموعه منوط به داشتن برنامه برای انجام کار و تحقق پروژه هاست که شاهد تحقق پروژه ها در شهرداری همین پویش ها و افتتاح هاست. در بحث منابع مالی برای پروژه ها نیاز به انضباط مالی بود که شهرداری در این دوره حساب و کتاب مالی خود را شفاف کرد و این اقدام باعث تحقق پروژه ها با تامین مناسب اعتبارات بوده است.

به گفته نظری تا پایان سال در منطقه ۹، حدود ۲۰۰ پروژه دیگر نیز آماده و افتتاح خواهد شد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در گذشته شهرداران متعددی در تهران سکان مدیریت شهر را عهده دار بودند و هر کسی در دوره خودش به اندازه توان خود تلاش و به مردم خدمت کرد. باید از همه گذشتگان خود تشکر کنیم و در حوزه خدمت نباید سیاست و کارهای سیاسی را وارد کنیم. بنده به نو به خود از گذشتگان تقدیر می کنم. این اقدامات و افتتاح ها بعضا به واسطه تلاش گذشتگان بوده است.

انتهای پیام/
۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 59923

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =