برگزاری جشن‌های محله‌محور ویژه هفته‌ وحدت در منطقه ۱۳

گروه‌های جهادی مساجد و هیات‌های مذهبی منطقه ۱۳ به مناسبت گرامیداشت جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، برنامه‌های گسترده و متنوعی را در سطح محلات منطقه تدارک دیده است.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، به مناسبت هفته وحدت، گروه‌های جهادی مساجد و هیات‌های مذهبی منطقه ۱۳ با برگزاری جشن‌های متنوع در خیابان ششم نیروهوایی، فضایی شاداب و پرنشاط را برای شهروندان فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه جشن‌های هفته وحدت از روز پنج‌شنبه ۲۹ شهریورماه تا ۳۱ شهریور برگزار می‌شود افزود:  این جشن‌ها با هدف تقویت همبستگی اجتماعی و ایجاد روحیه مثبت در بین مردم برگزار می‌شود و فرصتی استثنایی برای گردهمایی و تبادل فرهنگ‌ها فراهم می‌آورد.
به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳،  جشن‌های هفته وحدت در محلات منطقه ۱۳ برگزار می‌شود و شامل آیتم های مختلفی نظیر اجرای گروه سرود، مسابقات، ایستگاه‌های صلواتی و موکب پذیرایی در میدان ولی‌عصر(عج) با مشارکت ناحیه بسیج کمیل خواهد بود.
ژولیده خاطر نشان کرد: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت، سالروز میلاد رسول اکرم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (س) فضاسازی و تبلیغات محیطی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در سطح منطقه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 59937

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =