آغاز کنسرت‌های رایگان میلاد هارونی و مجال در سرزمین تمدن‌های برج میلاد

میلاد هارونی و مجال از خوانندگان نسل جدید و با استعداد کشور همزمان با ایام ولادت رسول اکرم (ص) و هفته وحدت از امشب چهارشنبه ۲۸ شهریورماه کنسرت‌های رایگان خود را در سرزمین تمدن‌های برج میلاد برگزار می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل برج میلاد، بر این اساس کنسرت رایگان میلاد هارونی و مجال به همراه ویژه برنامه های شاد و مفرح از  امشب ۲۸ شهریور ماه تا  ۶ مهرماه از ساعت ۲۰ برای مردم و بازدیدکنندگان سرزمین تمدن ها برگزار خواهد شد.

فصل دوم تم پارک سرزمین تمدن ها از ۲۳ شهریور ماه با تغییر محتوای برنامه ها و رویکرد برنامه های شاد و مفرح برای شهروندان و گردشگران به مناسبت آغاز سالروز امامت حضرت ولیعصر (عج) و هفته وحدت آغاز به کار کرده است. این ویژه برنامه تا ۶ مهر ماه  هر شب از ساعت ۱۸ الی ۲۳ میزبان شهروندان است. لازم به ذکر است که ویژه برنامه " جشن ماه" به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص) وامام جعفر صادق (ع) با اجرای مژده لواسانی و مصطفی امامی هر شب با حضور شهروندان و جمعی از هنرمندان و ورزشکاران در سرزمین تمدن های برج میلاد از شبکه تهران پخش خواهد شد و حضور مردم در این نیز رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/

۲۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
کد خبر: 59944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =