تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی ۲۰۲۴ مسکو، حائز رتبه برتر شد

طرح «من شهردارم» به عنوان ابتکار تهران در رویداد جایزه جهانی ۲۰۲۴ مسکو که شامل ۱۲ بخش بود، ارائه شد و پس از داوری به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردید.

به گزارش خبرنگار شهر، تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی نوآوری۲۰۲۴ مسکو، حائز رتبه برتر شد.

در این رویداد که در حاشیه اجلاس جهانی شهرداران شهرهای عضو قدرت‌های نوظهور جهان «بریکس» برگزار می‌شد، طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه شهرها و پایتخت‌های مختلف به داوری گذاشته شد. کشورهایی اعم از روسیه، قرقیزستان، تاجیکستان، بلاروس، قطر، بحرین، ماازی، اندونزی، فیلیپین، چین، امارات و... در این رویداد حضور داشتند.

در جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو که شامل ۱۲ بخش بود، طرح «من شهردارم» به عنوان ابتکار تهران به این رویداد ارائه و پس از داوری، به عنوان طرح برگزیده در بخش نوآوری رویداد جایزه جهانی نوآوری ۲۰۲۴ مسکو مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. 

تهران در بخش نوآوری جایزه جهانی ۲۰۲۴ مسکو، حائز رتبه برتر شد

گفتنی است هیأت داوران از لطف‌الله فروزنده که به نمایندگی از شهردار تهران در این رویداد شرکت کرده بود، تقدیر و تشکر کرد. 

لطف‌الله فروزنده در سخنانی کوتاه در این اجلاس، ضمن ابلاغ سلام گرم علیرضا زاکانی شهردار تهران به نمایندگان شهرداری‌های عضو بریکس، توضیحاتی درباره روند اجرایی طرح «من شهردارم»، کارکردها و استقبال میلیونی شهروندان از آن ارائه کرد. 

به گزارش شهر، پیمان بریکس یک تشکیلات جهانی متشکل از قدرت‌های نوظهور جهان مانند برزیل، روسیه، چین، هند و آفریقای جنوبی است که برای گسترش مناسبات سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده است. کشورمان نیز از شهریورماه سال گذشته به عضویت این پیمان درآمد. 

انتهای پیام/

۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
کد خبر: 59948

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =