سوال از شهردار آنچنان که باید کامل نیست

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص سوال عضو شورا از شهردار تهران گفت: این سوال آنچنان که باید کامل نیست. هنوز جواب قبلی را دریافت نکردند که بتوانند سوال جدید را مطرح کنند. ما مسیر را طی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز در ابتدا گزارشی از محله نعمت‌آباد ارائه خواهد شد، اظهار کرد: یک فوریتی در ارتباط با تسهیلاتی که می‌توانیم برای شهروندان در حوزه گردشگری ایجاد کنیم، بررسی خواهد شد.‌ شهرداری باید به خوبی این موضوع را اطلاع‌رسانی کند که شهروندان از آن بهره بگیرند.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه امروز تفاوت چندانی در ترافیک نسبت به روزهای گذشته ندیدم، یادآور شد: بنده از ساعت ۷ صبح از دو مدرسه بازدید کردم که یک مدرسه در خیابان انقلاب و دیگری در خیابان رودکی است که خیابان‌های خلوتی نیستند. شاید در ساعات بعدازظهر و تعطیلی مدارس حجم ترافیک بیشتر شود.

چمران با بیان اینکه ترافیک آزمایشگاه شیمی نیست که بتوانند اندازه بگیرند، تصریح کرد: درصدهایی که اعلام می‌شود بر اساس بررسی‌هایی است که طبق تجربه‌ها برداشت می‌شود. قاعدتا آمار را حالا نمی‌توانند بگویند و بعد از بررسی‌ها باید اعلام شود اما آنچه مسلم است افزایش ترافیک را با بازگشایی مدارس شاهد هستیم.

وی گفت: تعدادی اتوبوس در مدت اخیر وارد شهر شده و شاهد فعالیت آن هستیم. تعدادی اتوبوس بازسازی شده نیز وارد خطوط شده است. ساعت فعالیت قطارهای مترو نیز تنظیم شده که این اقدامات اثرگذار است اما غول ترافیک بزرگتر از این است‌. امیدواریم کمر ترافیک شکسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سوال سوده نجفی عضو شورا از شهردار تهران نیز گفت: این سوال طبق روال به شهردار منتقل شده است. البته این سوال آنچنان که باید کامل نیست. هنوز جواب قبلی را دریافت نکردند که بتوانند سوال جدید را مطرح کنند. ما مسیر را طی می‌کنیم.

وی ادامه داد: برای تحقیق و تفحص نیز گفتیم طی ۴۸ ساعت اقدام کنند و روال آن طی شود.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه در ارتباط با حوشی پیش آمده در روزهای اخیر در خصوص تابلوهای موزه امام علی(ع)، گفت: در این خصوص نیز بیخودی شلوغ کرده‌اند؛ اما در هر صورت ما دعوتی از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کرده‌ایم تا در صحن شورا حاضر و گزارشی را در خصوص این تابلوها بیان کند.

چمران خرید و فروش تابلوها را در موزه های دنیا یک روال مرسوم دانست و اظهار کرد: در همه دنیا این کار انجام می‌شود و طبق قراردادها این کار صورت می‌پذیرد؛ ولی در هر صورت ما از رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خوسته ایم تا در صحن شورا حاضر و گزارشی ارائه دهد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱
کد خبر: 59998

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =