نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تداوم نظارت بر کیفیت خدمات‌رسانی تمامی بازارها و میادین شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران؛ مهدی بختیاری زاده در حاشیه بازدید سرزده از میدان میوه و تره بار هروی گفت: مهمترین ماموریت سازمان مدیریت میادین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع است.

وی افزود: با انجام نظارت های دوره ای عملکرد خدمات رسانی بازارها و میادین شهرداری تهران را رصد کرده تا بهترین خدمات رسانی کمی و کیفی به شهروندان انجام شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که در بازدیدهای سر زده مد نظر قرار می گیرد، بهسازی و بازسازی بازارها و میادین میوه و تره بار است.

وی بیان کرد: گفت و گو با شهروندان به عنوان مشتریان ثابت میادین و بازارهای شهرداری تهران نیز می تواند کیفیت خدمات رسانی این مجموعه ها را مشخص می‌کند.

بختیاری زاده یادآور شد: در مقابل وجود مشکل در تکریم ارباب رجوع در میادین و بازارهای شهرداری تهران هیچ بهانه ای مورد قبول نیست.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 60003

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =