اقدامات شهرداری در اجرای طرح «من شهردارم» قابل تقدیر است

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حالی که نیمه اول سال را پشت‌سر گذاشته‌ایم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در پروژه‌های توسعه محلی شاهد هستیم که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار شهر، در دویست و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران با طرح «من شهردارم» توانست بین کشورهای مختلف جایگاه نخست نوآوری اجلاس بریکس را به دست آورد، اظهار کرد: مدیریت شهری به صورت جدی مشارکت شهروندان را با طرح های توسعه محلی اجرایی کرد و بر اساس اولویت بندی و نظرسنجی از شهروندان، پروژه های اولویت دار در مناطق ۲۲ گانه اجرایی می شود.

وی افزود: در حالی که نیمه اول سال را پشت سر گذاشته ایم بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را در پروژه های توسعه محلی شاهد هستیم که قابل تقدیر است؛ البته انتظار داریم کارهای خوب ارتقاء پیدا کند و موانع آن برطرف شود. باید این کارها را در سال آخر تثبیت کرد و توسعه داد و نباید اینگونه باشد که کارهای جدید ابداع کنیم.

مظفر خاطرنشان کرد: باید روند به گونه ای باشد که ادراک عمومی برای شهروندان ایجاد کنیم که پروژه ها بر اساس نظر شهروندان اجرایی شود و اداره کل بودجه نیز به این موضوع توجه کافی را داشته باشد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 60005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =