«روایت مَعبَر» در باغ موزه قصر

همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، مراسم گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس با عنوان «روایت مَعبَر» در مجموعه باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

به گزارش شهر و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌برنامه «روایت مَعبَر» به مدت ۶ شب در دو بخش اجرای صحنه‌ای و نمایشگاهی از تاریخ ۱ تا ۶ مهرماه اجرا می‌شود.

این برنامه با مشارکت مجمع پیشکسوتان و رهروان شهدای تخریبچی کشور، فرماندهی سپاه ناحیه شهید مطهری، شهرداری منطقه ۷، آموزش و پرورش منطقه ۷ و مدیریت فرهنگسراهای مناطق ۴، ۱۲، ۱۵، ۲۲ سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و فرهنگسرای انقلاب اسلامی در دو بخش نمایشگاهی طی ساعت ۱۰ تا ۲۱ و بخش صحنه‌ای طی ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محوطه روباز باغ موزه قصر اجرا خواهد شد.

بخش ایستگاهی «روایت مَعبَر» شامل: خدمات فرهنگی، معرفی فعالیت‌ها و دستاوردهای پایگاه‌های برگزیده بسیج منطقه ۷، بازی و سرگرمی، عرضه محصولات، پذیرایی صلواتی و... و بخش صحنه‌ای شامل: روایتگری فرماندهان و غواصان تخریبچی عملیات والفجر ۸ و بازسازی صحنه نمادین اعزام رزمندگان به جبهه، اجرای حرکات نمایشی رزمی و زورخانه ای، اجرای گروه‌های نمایشی و سرودهای دانش‌آموزی، شعرخوانی، مسابقات متتوع و... خواهد بود.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه‌های این مراسم حماسی و معنوی می‌توانند به نشانی: انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، خیابان شهدای ناجا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۹۶۶۵۷۴۰۱ و ۹۶۶۵۷۴۰۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 60012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =