از رصد ترافیک صبحگاهی معابر تا نواخته شدن زنگ مهر قلم در منطقه ۱۵

شهردار منطقه ۱۵ در نخستین روز ماه مهر با حضور در مرکز کنترل ترافیک منطقه، وضعیت معابر را در ساعات اوج تردد صبحگاهی رصد و بررسی کرد و سپس با حضور در دبستان دخترانه شاهد نصر به همراه شمس احسان عضو شورای شهر تهران زنگ مهر قلم را در این مدرسه نواخت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ صبح امروز یکشنبه اول مهرماه با حضور در مرکز کنترل ترافیک این منطقه ضمن رصد و ارزیابی وضعیت ترافیک معابر در اولین روز بازگشایی مراکز آموزشی، به صورت برخط به ارائه گزارش ترافیکی معابر اصلی و فرعی باب رضای پایتخت به علیرضا زاکانی شهردار تهران در ستاد استقبال مهر ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد شیری شهردار منطقه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: تقارن اول مهر با هفته دفاع مقدس، یادآور پویایی دانش آموزان و رشادت های جوانمردان گذشته و آینده ایران است.

وی به اقدامات و تمهیدات ستاد استقبال از مهر منطقه به منظور تسهیل و روان سازی تردد شهروندان همزمان با بازگشایی مدارس اشاره کرد و افزود: با همکاری پلیس راهور شناسایی گره های ترافیک منطقه انجام و اقداماتی نظیر اصلاح هندسی، اجرای خط کشی، بهسازی تجهیزات ترافیکی و ... در معابر منطقه به اجرا درآمد.

شیری در ادامه افزود: طی دو هفته گذشته با ورود  ۱۸ دستگاه اتوبوس و مینی بوس جدید در راستای خدمت‌رسانی و تسهیل تردد شهروندان، ناوگان حمل و نقل عمومی تقویت شد.

همچنین علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از ارائه گزارش ترافیکی محمد شیری شهردار منطقه از تمهیدات و  تلاش‌های صورت گرفته و نیز همکاری و زحمات تمامی دستگاه های ذیربط  به منظور تسهیل تردد شهروندان همزمان با آغاز سال تحصیلی قدردانی کرد.

سعادت یک ملت در سایه خرد، علم و دانش آن ملت است

در ادامه برنامه امروز محمد شیری شهردار منطقه به همراه زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران؛ زنگ مهر قلم را همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در دبستان دخترانه شاهد نصر نواخت.

شهردار منطقه  در این مراسم با تاکید بر اینکه بهروزی و سعادت یک ملت در سایه خرد، علم و دانش آن ملت است، افزود: دانش آموزان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم  باید با تاسی از این بزرگان و با تلاش و برنامه‌ریزی، خود را برای موفقیت در تحصیل و تمامی مراحل زندگی آماده کنند.

وی در ادامه به اجرای طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح،   مدارس و معابر منتهی به آنها را مورد بازبینی قرار داده و نسبت به رفع نواقص مربوط به زیباسازی، ترافیک، فضای سبز، خدمات شهری و فرهنگی و اجتماعی محله ها اقدام شد تا شهر برای شروع سال تحصیلی با نشاط و شادابی هر چه بیشتر آماده باشد.

امید و اشتیاق در فصل شکوفایی مهر

همچنین زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان، معلمان، مدیران و اولیای آنها گفت: امروز با امید و اشتیاق در کنار هم جمع شده ایم تا فصلی نو از تلاش و کوشش شما فرزندان و آینده سازان کشور را در عرصه علم و دانش آغاز کنیم.

وی افزود: امروز نه تنها سرآغاز دوره جدیدی از یادگیری و رشد فکری شما عزیزان است بلکه فرصتی ارزشمند برای تمام ارکان ها و مسئولان جامعه است تا بار دیگر  بر نقش حیاتی علم و آموزش به نسل آینده و سازندگی تاکید شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت نقش علم و دانش در پیشرفت و اقتدار جامعه گفت: کلام حکیمانه ایشان چراغ راه آینده ماست و هر چقدر در عرصه علم و دانش، تلاش و کوشش صورت گیرد قطعا عزت و اقتدار کشور را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هر یک از شما دانش آموزان دراین مسیر پر فراز و نشیب نقشی تعیین کننده دارید افزود: از شما عزیزان صمیمانه تقاضا دارم قدر این دوران طلایی را بدانید و با جدیت و پشتکار به تحصیل علم و ساختن آینده درخشان بپردازید.

آیین نواختن زنگ مهر قلم امروز صبح با حضورمحمد شیری شهردارمنطقه، زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران، مهدی مالمیر معاون امور اجتماعی و فرهنگی، رئیس پلیس راهور منطقه و رئیس آموزش و پرورش در مدرسه دخترانه شاهد نصر برگزار شد.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: 60021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =