صفر تا صد اقدامات شرکت واحد برای استقبال از مهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: از سحرگاه امروز شرکت واحد با تمام ظرفیت به خدمات‌رسانی به مردم شریف تهران مشغول است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی، مهدی علیزاده گفت: از شامگاه ۳۱ شهریور آماده باش کامل در شرکت واحد اعلام شد و همه اتوبوس ها مجددا از جهت فنی، نظافت و ... مورد بازبینی و بازرسی دوباره قرار گرفتند.

وی افزود: کیفیت و کمیت خدمات رسانی به مردم در حوزه حمل و نقل از دغدغه های اصلی شهردار تهران بوده و از سحرگاه امروز هم آقای  زاکانی با حضور در اتاق عملیات معاونت حمل و نقل بر خدمات رسانی بخش های مختلف حمل و نقل در اختیار شهرداری تهران نظارت مستقیمی انجام دادند و در تماسی که از طریق شبکه بیسیم اتوبوسرانی با همکاران داشتند به همه پرسنل شرکت واحد خداقوت گفتند.

علیزاده در ادامه بر همکاری و هماهنگی با بخش‌های مختلف شهرداری برای بهبود خدمات رسانی تأکید کرد و افزود: هماهنگی لازم با شهرداری های مناطق برای رفع نواقص در خطوط و ایستگاه اتوبوسرانی از دو ماه پیش انجام شده است و در این زمینه هم اقدامات مهمی شده که حاصل زحمات جمعی مجموعه شهرداری تهران برای خدمات رسانی است. در داخل مجموعه شرکت واحد هم بخش های مختلف از دوماه پیش به صورت مستمر و شبانه روزی مشغول آماده سازی ناوگان برای خدمات رسانی به مردم در مهر ماه بودند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی نیروی انسانی اتوبوسرانی برای ابتدای مهر با آمادگی کامل حضور صد درصدی دارند، افزود: نظارت هوشمند و میدانی به صورت مستمر بر عملکرد ناوگان انجام خواهد شد و در صورت مشاهده هر گونه اشکال در خدمات رسانی بلافاصله اقدام لازم صورت می پذیرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه با اشاره  به برنامه "همیار اتوبوس" اشاره کرد و افزود: سامانه همیار اتوبوس سامانه از یکسال گذشته برای نظارت مستقیم مردم بر عملکرد شرکت واحد راه اندازی شده است و شهروندان گرامی می توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۲*۱۳۷* و ارسال کد اتوبوس یا ایستگاه در این نظر سنجی شرکت کنند و ما را در ارائه خدمات مطلوب‌تر یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره جزئیات نصب دوربین در اتوبوس‌های BRT هم گفت: نصب دوربین هم بخشی از فعالیت نظارتی ما برای خدمات رسانی به مردم و کاهش تخلفات اتوبوس ها و همچنین ورود خودروهای شخصی که موجب ایجاد وقفه در خدمات ناوگان می شود انجام شده است؛ این دوربین در ابتدای مهرماه روی یک دستگاه اتوبوس بی. آر. تی نصب خواهد شد و در صورت موفقیت‌آمیز بودن، روی سایر اتوبوس‌ها هم نصب می‌شود.

علیزاده  در ادامه با اشاره به نظارت مستقیم اتوبوسرانی بر زمانبندی خدمات رسانی اتوبوس‌ها به مردم گفت: ترافیک مهرماه بر اساس اعلام پلیس راهور افزایش ۳۰ درصدی دارد که به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاهها طبیعی هم هست اما یکی از مهمترین معضلات تقریبا همیشگی شرکت واحد ورود بی ضابطه اتومبیل های شخصی و موتور سواران به خطوط ویژه اتوبوسرانی است که سبب اختلال در زمانبندی خدمات رسانی اتوبوسرانی به مردم می شود. پلیس راهور همکاری بسیاری در این زمینه دارد ولی این موضوع بیش از هر چیزی مشکل فرهنگی است و از رسانه ها انتظار داریم فعال تر در این حوزه عمل کنند.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 60025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =