نشست عضو شورای اسلامی شهر تهران با خیرین و فعالان اجتماعی

نشست مشترک رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه ۷ و مدیر عامل سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با خیرین، فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷ ، نشست زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه با حضور آبادیان شهردار منطقه، نقیب مدیرعامل سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهر تهران با عنوان “چهارشنبه‌های کرامت” برگزار شد.

زهرا شمس احسان در این نشست با اشاره به اینکه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی باید از طریق مردم انجام شود، گفت: وظیفه ما در شورای اسلامی شهر تهران ایجاد بستر و ارائه تسهیلات و حمایت از گروه‌های مردمی و فعالان اجتماعی و فرهنگی است و باید اقدامات مناسب و درخور توجه ای در زمینه بهسازی معابر ویژه معلولین، مناسب سازی مجموعه های ورزشی برای استفاده معلولان و کم توانان و حضور فعال و پویاتر بانوان در شهر را در راس اقدامات قرار دهیم.

بر اساس این گزارش در نشست مذکور ابتدا گزارشی از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت ارائه شد، سپس نصراله  آبادیان شهردار منطقه هفت با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت ها و کمک خیرین و فعالان اجتماعی و فرهنگی در مسیر ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان، گفت: ما در این منطقه براساس برنامه چهارم توسعه و بودجه سنواتی اقداماتی را برای توسعه در دستور کار قرار داده ایم.

وی در ادامه یادآور شد: احداث چند ایستگاه در مسیر خط شش و سه  مترو،  واقع در منطقه، افتتاح ایستگاه های مترو بهار شیراز، سرباز و سهروردی، تجهیز کارگاهی در محله دبستان برای احداث ایستگاه مترو خط ۸، رفع دو گره ترافیکی با معضل بالا در میدان سبلان و میدان سپاه تنها بخشی از اقدامات این منطقه است که در راستای ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.

آبادیان تاکید کرد: تکمیل فاز دوم مجموعه ورزشی مهر آئین، مجموعه ورزشی توکلی، مساجد شریفیه، حسینی و جبرئیل و مهدیه قصر، مخزن ۵ هزار متر مربعی ذخیره آب در خیابان قنبرزاده و ایجاد سخت افزارها و زیرساخت های مورد نیاز برای تامین و ذخیره آب تنها بخشی از اقداماتی بود که برای مدتی در این منطقه نیمه کاره مانده بود و ما در اولویت فعالیت ها قرار دادیم.

وی با اشاره به احداث ۲۲ هزار مترمربع ابنیه ورزشی در این منطقه، تصریح کرد: احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان قنبرزاده بهشتی، خرید ملکی به مساحت ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در خیابان سمیه برای احداث پارکینگ، شهروند و میدان میوه و تره بار، احداث پارکینگ در خیابان انقلاب جنب پل روشندلان، پیاده روسازی های گسترده در سطح منطقه و در معابر پرتردد، تملک ملک نا ایمن پاساژ کویتی ها از ۶۲ واحد تجاری و تخریب و برنامه ریزی جهت احداث میدان آئینی در این محل از دیگر ویژه برنامه های منطقه است.

شهردار منطقه ۷ عنوان کرد: احداث کانال زرین گلاب، سه میدان میوه و تره بار جدید در منطقه، پایگاه مدیریت بحران در خیابان اجاره دار، آسفالت ریزی در معابر منطقه به میزان ۳۵ هزار تن از اوایل سال ۱۴۰۳ تاکنون و در نهایت انجام مطالعات برای اتصال خیابان شهید مطهری پلیس به بزرگراه امام علی (ع) به منظور تخلیه بار ترافیکی در این معبر از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین در بخش دیگری از این نشست کسب و کارها و انجمن‌ها و فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه  ضمن معرفی فعالیت خود به ارائه گزارش عملکرد از این فعالیت‌ها پرداختند.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۳
کد خبر: 60035

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =