تردد وسایل نقلیه پاک در محور شهید آیت

در روز جهانی بدون خودرو، مدیران ارشد حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری با وسیله نقلیه پاک‌محور شهید آیت تا میدان نبوت را پیمودند.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ همزمان با فرارسیدن روز جهانی بدون خودرو، محور شهید آیت حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت میزبان برگزاری پیاده‌روی خانوادگی و استفاده از وسایل نقلیه پاک با محوریت دوچرخه، اسکوتر و اسکیت در این محور بود.

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در این روز میزبان برپایی غرفه بازی‌های ترافیکی اعم از فکری و حرکتی، برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری تعادلی،برپایی غرفه‌های سلامت، گل و گیاه، سرویس دوچرخه ‌و برنامه‌های ویژه توان‌یابان در روز جهانی بدون خودرو با معرفی دوچرخه‌های مختص توان‌یابان بود که این رویداد محیط‌زیستی با استقبال گروه‌های مختلف سنی شهروندان روبرو شد.

برپایی غرفه‌های آموزشی متعدد با محوریت آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک، تشویق شهروندان به پیاده‌روی و استفاده از وسایل نقلیه حمل‌ونقل پاک در راستای کاهش آلودگی هوا، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع خودرو و آلودگی هوا، اهدای جوایز به برگزیدگان، کارگاه آموزشی آشنایی با اثرات مخرب آلودگی هوا بر کیفیت زندگی و اهمیت استفاده از وسایل نقلیه پاک در ترددهای درون شهری از جمله برنامه‌های فرهنگی و آموزشی اداره محیط زیست منطقه در این رویداد بود.

انتهای پیام/

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 60042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =