آیین نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسئولین شهری در منطقه ۳ برگزار شد

آیین آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس منطقه ۳ با حضور زینب قیصری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، حمید جوانی شهردار منطقه ۳، سرهنگ کیومرث حسنوند سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری، سرهنگ بهاری رییس پلیس راهور منطقه، علیرضا نظری رییس آموزش و پرورش منطقه، نمایندگان بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، شهرداران نواحی یک و پنج و جمعی از مدیران شهری در دبستان دخترانه فجر شاهد و هنرستان جواهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، حمید جوانی شهردار منطقه در آیین نواختن زنگ مدارس به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ابراز داشت: هماهنگی و ارتباط اثربخش کلیه دستگاه های اجرایی منطقه من جمله شهرداری، آموزش و پرورش، پلیس راهور، فراجا، بنیاد شهید و... و. در قالب جلسات مستمر و منظم شورای اداری این منطقه در آمادگی استقبال از سال تحصیلی جدید کاملا مشهود است.  

شهردار منطقه ۳ به همکاری فعال با مدارس جهت انجام روکش آسفالت مراکز آموزشی ومدارس شهر تهران در تابستان ۱۴۰۳ اشاره کرد و افزود: با همکاری و مشارکت معاونت های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک و امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه بسیاری از مدارس این منطقه جهت بازگشایی سال تحصیلی جدید، آماده سازی شده است.  

جوانی بیان داشت: شهرداری تهران در کنار موضوعات نگهداشت شهر، آمادگی ارائه آموزش های مرتبط با موضوعات شهری در زمینه های شهرسازی، ترافیکی، فنی و عمرانی و... و. را نیز دارد که بطور حتم در آینده کاری، شغلی و فرهنگ زندگی مردم بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
 

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 60047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =