طنین زنگ مهر در منطقه ۱۰ با حضور رییس شورای شهر تهران

همزمان با آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ و گرامیداشت هفته دفاع مقدس زنگ مهر و زنگ جاویدان توسط رییس شورای شهر تهران در منطقه ۱۰ نواخته شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۰؛ همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و هفته گرامیداشت دفاع مقدس با حضور《مهدی چمران》رییس شورای اسلامی شهر تهران،«حبیب کاشانی» عضو شورای اسلامی شهر تهران، «مهدی اخ الصنایع» شهردار منطقه ۱۰ و «فاطمه طوسی» رئیس آموزش و پرورش منطقه ۱۰، «نیرومندپور» خیر مدرسه ساز، جمعی از مدیران ارشد شهری، نیروی انتظامی و پلیس راهور، زنگ مهر و زنگ جاویدان ۱۴۰۳ توسط "مهدی چمران" در« دبیرستان دخترانه نیرومند پور » نواخته شد.

شایان ذکر است این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید، اهتزاز پرچم و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی،یرگزاری مسابقه، اهدای جایزه وپذیرایی.اجرا شد.

مهدی چمران در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید به دانش آموزان بیان کرد: امروز زنان و دختران جایگاه والایی در کشور ما دارند و شما دانش آموزان سهم بزرگی در ساختن آینده  ایران زمین خواهید داشت و در سایه وحدت و مهربانی که این وحدت از همین مدارس به محلات، شهر ها و فراتر از مرزهای کشور در جوامع اسلامی تسری خواهد یافت.

در خاتمه دانش آموزان پس از ثبت اثر انگشت و امضاء در میثاق نامه مدرسه و نوشتن آرزوی خود بر روی درخت آرزوها با اهدای گل و عبور از جایگاه قرآنی به سمت کلاسهای خود بدرقه شدند.

انتهای پیام/
                               

۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 60048

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =