سرانه فضاهای ورزشی در محلات خلیج منطقه ۱۸ بهبود یافت

باهدف ترویج فرهنگ ورزش در ابعاد همگانی و قهرمانی، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس در منطقه ۱۸ پایتخت مرمت و بار دیگر در اختیار شهروندان قرار گرفت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس از جمله اماکن پر طرفدار این بخش از پایتخت بوده که زمین چمن آن با توجه به تغییرات جوی و استفاده مکرر شهروندان علاقمند به ورزش فوتبال کارائی اولیه خویش را از دست داده و مدیریت شهری را بر آن داشت تا اقدامات لازم را در جهت مرمت و بهسازی به انجام برساند.

برپایه این گزارش، زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای خلیج فارس در ابعاد ۳۰ در ۲۰ متر همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تعویض و زودتر از موعد مقرر در زمان بهره برداری از پروژه‌های توسعه محلی سال جاری در اختیار شهروندان قرار گرفت.

گفتنی است؛ مشارکت در امر برگزاری آئین بازگشایی مدارس، اجرای اقدامات زیر بنائی و عمرانی در مراکز آموزشی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در ساختمان سرای محلات، بهسازی بنای بقعه شهدای گمنام محلات خلیج فارس و اقدامات اجرایی در جمع آوری شهروندان بی خانمان، معتاد و کودک کار و خیابان و انتقال آنها به مراکز بازپروری از دیگر اقدامات دوائر ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۱۸ پایتخت به شمار می رود.

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 60057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =