اهدای کوله‌پشتی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار منطقه ۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ با اشاره به حضور فعال اعضای نوجوانان منطقه۱۳ در ویژه‌برنامه نسیم مهربانی در مصلی تهران از تهیه و اهدای کوله‌پشتی به کودکان محروم و افراد نیازمند خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اشاره به برگزاری پویش نسیم مهربانی برای کمک به دانش آموزان کم برخوردار در شهرداری تهران گفت:  این کوله پشتی ها با همکاری افراد خیر برای کمک به کودکان محروم و افراد نیازمند تهیه شده و در مصلی تهران در ویژه برنامه نسیم مهربانی قرار گرفت.  

وی با بیان اینکه در سال گذشته، منطقه ۱۳ میزبان اولین پویش نسیم مهربانی بود و تعداد زیادی  کوله پشتی و نوشت افزار ایرانی تهیه و به دست دانش آموزان نیازمند رسید افزود: امسال نیز، تعدادی از اعضای کانون نوجوانان منطقه۱۳ با حمایل ویژه این کانون و لباس های متحد الشکل در قالب اردوی جهادی به مصلی تهران اعزام شدند و در بسته بندی و چیدمان بسته  های لوازم التحریر  برای دانش آموزان در نمایشگاه مصلی تهران مشارکت داشتند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: امسال برنامه ها با شعار برای ایران برای آینده و پویش "سلام به آینده " اجرایی می شود.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۸
کد خبر: 60082

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =