ارتقای ضریب ایمنی گذرهای ۲۰ مدرسه منطقه ۱۹ با اجرای ۵۱۴ متر طول بلوک عابر پیاده

بلوک عابر پیاده و محل‌های تردد عرضی مقابل ۲۰ مدرسه منطقه ۱۹ به طول ۵۱۴ متر در طرح استقبال از مهر و به منظور ارتقای ضریب ایمنی دانش‌آموزان خط کشی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور شهردار منطقه بیان کرد: با توجه به اهمیت ارتقای امنیت و تسهیل تردد دانش آموزان و آرام سازی معابر، پیشگیری از برخورد خودروهای عبوری با عابرین پیاده خصوصاً دانش آموزان ۱۷۷ بلوک عابر در محدوده معابر ۲۰ مدرسه اجرا شد.

به گفته این مسئول؛ عملیات خط کشی بلوک عابر پیاده مقابل مدارس جهاد، ابن سینا، فروغ تربیت، کرباسی، حضرت معصومه(س)، شهیدان علیمحمدی، شهریاری، دستغیب، چمران، اشرفی اصفهانی، مفتح، غفاری، نواب صفوی و پاسداران انقلاب اسلامی، ایساکو و مهر و فرهنگ انجام شده  و در سایر معابر منتهی به مدارس ادامه دارد.

اخگر پور ادامه داد: به منظور اطلاع رسانی به خودروهای عبوری از مقابل مراکز آموزشی، ۳۰ مورد علائم افقی نوشتاری کف نویسی با عناوین «مدرسه، آهسته، احتیاط و سرعتکاه» اجر شده است.

شهردار منطقه بازبینی و رفع نواقص ۱۰ عدد چراغ راهنمایی و رانندگی در معابر شهید صمدی،مهران، بهمنیارو بلوار شقایق و اصلاح تابلو و تجهیزات عمودی ترافیکی و ... از دیگر اقدامات استقبال از مهر معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه است.

انتهای پیام /

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: 60086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =