تداوم مناسب‌سازی بوستان‌های منطقه ۲۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از آخرین اقدامات نصب مجموعه وسایل ورزشی، تفریحی و مبلمان بوستان‌ها ویژه کم‌توانان جسمی حرکتی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد با بیان اینکه مجموعه اقدامات لازم برای استفاده کم توانان جسمی حرکتی از امکانات تفریحی و ورزشی بوستان ها با اولویت در دستور کار قرار دارد، گفت: بوستان های دانش و سیزده آبان به مجموعه های بدنسازی معلولین، مجموعه بازی ویژه کودکان کم توان و نیمکت های مناسب برای استفاده معلولین تجهیز شده اند تا تمامی اقشار جامعه بتوانند از  امکانات رفاه عمومی بهره مند شوند.

کوه نژاد ادامه داد: بوستان های شورا، کمیل، ام البنین(س)، مترو جوانمرد قصاب، نغمه، مالک اشتر، سیفی و مدرس نیز طی دو سال اخیر به نیمکت و مجموعه های تفریحی ویژه معلولین مجهز شده اند و  امکان استفاده کم توانان جسمی حرکتی فراهم شده است.

معاون خدمات شهری منطقه با اشاره به اینکه نگهداشت و حفظ و مراقبت از مبلمان و تجهیزات پارکی به اندازه اقدامات جدید اهمیت دارد، گفت: پایش و ارزیابی ایمنی وسایل و تجهیزات تفریجی ورزشی به صورت مستمر از سوی کارشناسان و مدیران در حال انجام است تا در صورت وجود نواقص احتمالی به فوریت رفع شود و شهروندان به خصوص کم توانان جسمی حرکتی در ایمنی کامل از این وسایل بهره مند شوند.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵
کد خبر: 60089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =