دوره آموزشی نصب و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران برگزار می‌شود

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برگزاری دوره آموزش ایمنی نصب، بهره‌برداری و برچیدن جرثقیل‌های برجی در تهران خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سجاد موسوی تصریح کرد: دوره آموزشی ایمنی نصب، بهره‌برداری و برچیدن جرثقیل‌های برجی (Tower Crane) به منظور تحقق مصوبه پنجمین جلسه ستاد مدیریت بحران کلان‌شهر تهران و پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

موسوی افزود:  این دوره آموزشی برای ۱۷۰ نفر از کارکنان شهرداری تهران، از جمله کارکنان ادارات HSE و نمایندگان واحدهای تابعه، به صورت حضوری و همچنین برای سایر علاقه‌مندان به شکل وبینار برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دوره آموزشی در سه روز به ترتیب در تاریخ‌های چهارم، یازدهم و هجدهم مهرماه جاری به مدت ۱۶ ساعت، با دو روز اول به صورت تئوری در سالن آمفی‌تئاتر سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و روز سوم (چهارشنبه هجدهم مهرماه) به صورت عملی و کارگاهی در محل پروژه‌های بلندمرتبه‌سازی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه HSE سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران  افزود: در این دوره، فراگیران آموزش‌های مربوط به ایمنی نصب، بهره‌برداری و برچیدن جرثقیل‌های برجی را دریافت خواهند کرد و همچنین با انواع، ساختار و عملکرد این نوع جرثقیل‌ها، اصول و الزامات ایمنی در فازهای مختلف آشنا خواهند شد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به شرکت در این دوره به صورت مجازی می‌توانند از طریق لینک وبینار به آدرس Webinar.tdmmo.ir اقدام نمایند.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 60092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =