زنگ مهر در مدرسه محمدرضا کارگری نواخته شد

زنگ مهر همزمان با شروع سال تحصیلی جدید توسط وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ در دبیرستان دخترانه محمدرضا کارگری نواخته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲؛ آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۳ با حضور وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه۱۲، کارگری خیر منطقه و جمعی از معاونان و مدیران منطقه برگزار شد. 

وحید رضا انارکی محمدی گفت: امسال بازگشایی مدارس با ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته دفاع مقدس مصادف شده است و همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی یعنی تلفیق علم و جهاد که این مهم برای دستیابی به رشد و کمال الزامی است و شما آینده سازان می‌بایست برای سازندگی میهن خود همواره تلاش و کوشش کنید.

شهردار منطقه ۱۲ با تشکر از حضور خیر منطقه ۱۲ که منشأ خیر و برکات است ، منطقه ۱۲ را از غنی ترین مناطق تهران در امر آموزش دانست که از لحاظ کیفیت آموزشی از مدارس مناطق شمالی هم پیشی گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش مدیریت شهری در کسب سرانه های هفت گانه مورد نیاز برای شهروندان از دانش آموزان خواست تا قدر لحظه به لحظه دوران تحصیل خود را دانسته و برای ارتقای مدیریت شهری و ارائه خدمت به کشور کوشا باشند.

وحیدرضا انارکی محمدی افزود: شما دانش آموزان می بایست مدیریت شهری را در اجرای مسائل محیط زیست، من شهردارم و ...یاری کنید و سال متفاوتی را رقم بزنید.

وی در پایان ضمن ذکر خیر از هاشم سلیمی آشتیانی خیر بزرگ منطقه که به تازگی به رحمت ایزدی پیوسته ، گفت: امیدوارم در این مراکز نسلی پرورش یابد که جایگزین این خیر نیکوکار شوند.

انتهای پیام/

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۵
کد خبر: 60096

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =