خدمات‌دهی شهرداری تهران به دانش‌آموزان استثنایی ما را در برابر اولیا سرافراز کرده است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران سال گذشته را بهترین سال سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استثنایی دانست و گفت: پذیرفتن مسئولیت توسط شهرداری تهران و شرکت خودرو سرویس شهر ما را در برابر اولیای دانش‌آموزان سرافراز کرده است.

آیین بازگشایی مدارس و بهره‌برداری از ناوگان سرویس مدارس استثنایی شهر تهران امروز دوشنبه- دوم مهرماه ۱۴۰۳- برگزار شد.

حتی یک روز بدون سرویس نداشتیم

بهاره عباسی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی شهر تهران سال گذشته را بهترین سال سرویس‌دهی به دانش‌آموزان استثنایی دانست و افزود: پذیرفتن مسئولیت توسط شهرداری تهران و شرکت خودرو سرویس شهر ما را در برابر اولیای دانش‌آموزان سرافراز کرده است.

عباسی با اشاره به مشکلات گذشته گفت: مشکلات مالی و اجرایی در آن مقطع باعث شد دانش آموزان از بهمن ماه به مدرسه نروند و حتی برای شرکت در آزمون‌های پایان سال تحصیلی دچار چالش شوند اما از سال گذشته و با همت مدیریت شهری، حتی یک روز بدون سرویس نداشتیم.

 مدیریت شهری با تمام توان پای کار آمد

به گزارش شهر افشین جباری مدیرعامل شرکت خودرو سرویس شهر  در حاشیه این آیین، گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های دانش‌آموزان مدارس استثنایی و خانواده‌ها در سال‌های گذشته، موضوع سرویس مدارس بود به نحوی که هر گونه اختلال در سرویس‌دهی به ایشان باعث دوری دانش‌آموزان از مدرسه و در مواردی موجب تعطیلی مدارس استثنایی برای مدت طولانی شده بود.

وی افزود: مشکلات موجود باعث شد شهردار تهران و شورای اسلامی شهر به موضوع ورود پیدا کرده و از سال گذشته با تامین صددرصدی اعتبار از سوی شهرداری تهران، شرکت خودرو سرویس شهرداری، مسئولیت مدیریت و تامین ناوگان سرویس تمامی مدارس استثنایی شهر تهران را عهده‌دار شود و در کنار سازمان تاکسیرانی و اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، به ارائه خدمات سرویس مدارس به صورت رایگان به دانش‌آموزان استثنایی بپردازد.

جباری خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید ۵۷ مدرسه استثنایی، ۵ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز و ۱۱۰۰ نفر به عنوان همراه دانش‌آموزان، تحت پوشش خدمات رایگان سرویس مدارس استثنایی قرار گرفتند.

۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 60106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =