اجرای مرحله چهارم طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران همزمان با شروع سال تحصیلی

معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه۷ از اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران (گشت حامی شهر) به منظور ساماندهی افرادآسیب‌دیده اجتماعی به مناسبت بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۷، محسن راجی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و فصل پاییز گفت: فرایند شناسایی، جذب و انتقال افرادآسیب دیده اجتماعی مانندکارتن‌خواب و بی خانمان ها، معتادین ‌متجاهر و متکدیان و ساماندهی‌آنان در قالب مرحله چهارم گشت حامی شهر با هدف احترام به حقوق شهروندی، ارتقا سطح امنیت وآرامش اجتماعی و روانی، از تاریخ ۲۰ شهریور ماه تا ۳۱ شهریور سال جاری در دستورکار منطقه قرار گرفت.

وی افزود: مرکز خدمات اجتماعی منطقه که اجرای این گشت را بر عهده دارد با تعامل و حضورکلانتری های سطح منطقه، ضابط قضایی، مددکاراجتماعی وهمراهی نواحی پنجگانه در اجرای هرچه بهترگشت مذکور نسبت به جمع آوری و ساماندهی مربوطه تلاش و اقدام نمود.

معاون شهردار منطقه ۷ در ادامه اظهار داشت: این افراد پس از شناسایی و جمع آوری جهت ساماندهی و دریافت خدمات رفاهی واسکان، ابتدا جهت انجام غربالگری به یکی از مراکز اعزام سپس به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده می شوند.

گفتنی است؛ از این پس نیز، گشت حامی‌شهر هرشب به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
کد خبر: 60142

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =