سازندگان داخلی باید به طور متوسط ماهی ۱۰۰ اتوبوس به شهرداری تهران تحویل دهند

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با پرداختن به قرارداد شهرداری تهران با تولیدکنندگان داخلی اتوبوس گفت: خودروسازان داخلی باید به طور متوسط ماهی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به شهرداری تهران تحویل دهند.

به گزارش خبرنگار شهر سیدجعفر تشکری هاشمی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در یکصد و چهل و چهارمین پویش امید و افتخار که امروز- چهارشنبه ۴مهرماه ۱۴۰۳- با بیان اینکه امروز یکی از روزهای خوب حمل و نقل تهران است، خاطرنشان کرد: برای خدمتگزاران مجموعه حمل و نقل تهران هر روز اربعین است. شما شهروندان عاشق امام حسین(ع) را هر روز از نقطه ای به نقطه ای دیگر جا به جا می کنید و این کار برای شما محدود به ایام اربعین نیست.

وی ادامه داد: اخباری که از توسعه و نوسازی ناوگان شنیدم خوشحال کننده بود. این سرمایه ها نباید دور ریخته بشود. اینها یک بار مصرف نیستند و با اورهال باید سال‌های طولانی از این ناوگان استفاده کنیم. شرکت های عقاب، اسنا و دیگر شرکت های داخلی در قراردادی موظف به تحویل اتوبوس به شهرداری تهران شدند و نگاه شورای شهر و شهرداری بر این است که دغدغه مردم را کم کنیم.

تشکری هاشمی تاکید کرد: استفاده از یک اتوبوس با شرایط مناسب و با بلیت ارزان قیمت بسیار برای مردم خوشایند است. خیلی از افرادی که از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند تا به موقع به محل کار و زندگی شان برسند، چشم امیدشان به دست های شماست. ما نیز در شورا به این موضوع توجه ویژه داریم و امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان برای این امر بودجه پیش بینی کرده ایم.

این عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: البته توجه به رفاه کارکنان و پرسنل شرکت واحد نیز برای ما مهم است. باتوجه به قراردادی که داریم باید به طور متوسط سازندگان داخلی ماهی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به ما تحویل بدهند.
شهرداری به خواست مردم توجه دارد
به گزارش شهر رییس کمیسیون حمل و نقل شورا همچنین در حاشیه یکصد و چهل و چهارمین پویش امید و افتخار و در جمع خبرنگاران گفت: اتفاق امروز نشان دهنده این است که‌ توجه به خواست مردم شکل گرفته است.
وی ادامه داد: آنچه که ما به آن تاکید داریم و شهرداری آن را شروع کرده این است که به موازات خرید اتوبوس های تک کابین، قرارداد اتوبوس های با ظرفیت بالاتر را نیز منعقد می کند.
تشکری هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: به جد دنبال اولویت حمل و نقل عمومی هستیم تا کمبودهای ناوگان رفع بشود. بازسازی نیز یکی از راهکارهای مدنظر ما بوده است. روند خوب است اما با ایده ال خیلی فاصله داریم. تهران باید ۹ هزار اتوبوس داشته باشد و برای تحقق این امر باید بسیار تلاش کنیم.
انتهای پیام/
۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 60157

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =