تحقق وعده مسکن آتش‌نشانان/ مجموعه آتش‌نشانی تهران به امکانات روز دنیا مجهز شده است

شهردار تهران گفت: سال گذشته در همین مکان و در محضر شهید رئیسی وعده ساخت مسکن برای آتش‌نشانان را دادیم امروز به حمدالله در نتیجه همراهی و اخلاصی که شهید رئیسی داشتند شاهد به ثمر رسیدن این وعده هستیم. 

به گزارش خبرنگار شهر امشب- پنجم مهر ماه ۱۴۰۳- آیین بزرگداشت روز آتش نشان با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمد حسن نامی معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و خانواده بزرگ آتش نشانی کلانشهر تهران در مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد

در  ابتدای این آیین زاکانی با تجلیل از مقام آتش‌نشانان گفت: فداکاری آتش نشانان باعث می‌شود در بسیاری از موارد حادثه‌ای در کشور رخ ندهد و معمولا در این مواقع کسی قدر آنان را نمی‌داند اما همین که در کشور حادثه‌ای رخ می‌دهد توجه همه به آتش‌نشانان و مشکلات آنها جلب می‌شود ما نیز در این مسیر وظایفی در حل مشکلات آتش‌نشانان بر عهده داریم. 

وی افزود: در این سال‌ها آتش نشانان با آمادگی جسمی و روحی خود صحنه‌های بزرگی از فداکاری را رقم زده‌اند و در این مسیر نیز ۶۱ شهید تقدیم ملت ایران کرده‌اند که یاد و خاطره تلاش آنان را گرامی می‌داریم. 

زاکانی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تقدیر ما از آتش‌نشانان هیچگاه نمی‌تواند جبران کننده زحمات آنان باشد با این وجود در تلاشیم مشکلات شغلی و معیشتی ۵۳۰۰ آتش‌نشان فعال در تهران را حل کنیم. 

شهردار تهران با اشاره به برنامه شهرداری تهران برای تامین مسکن آتش‌نشانان گفت: سال گذشته در همین مکان و در محضر شهید رئیسی وعده ساخت مسکن برای آتش نشانان را دادیم امروز به حمدالله در نتیجه همراهی و اخلاصی که شهید رئیسی داشتند شاهد به ثمر رسیدن این وعده هستیم. 

زاکانی در پایان با تقدیر از عملکرد قدرت الله محمدی رئیس سازمان آتش نشانی تهران گفت:تجهیز مجموعه آتش نشانی تهران به امکانات روز دنیا یکی از اقدامات مثبتی است که در دوران مدیریت آقای محمدی به سرانجام رسید؛ امکاناتی که ارائه خدمت به مردم را موثرتر می‌کند و امیدوارم در نتیجه استفاده از آنان دیگر شاهد هدر رفت مال و آسیب به جان شهروندان در تهران نباشیم.

 انتهای پیام/

۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
کد خبر: 60214

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =