برگزاری آیین تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران منطقه ۱۴

آیین تجلیل بیش از خانواده شهیدان و ایثارگران دارالمومنین تهران به منظور تکریم صبوری و ایثار خانواده معزز ایشان برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، نادعلی عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان دارالمومنین تهران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است، پاسداشت یاد و نام شهدا را وظیفه و افتخار بزرگ برشمرد.

نادعلی با ابراز خرسندی برای حضور در جمع خانواده هایی از جنس نور افزود: اجر خانواده شهدا کمتراز شهیدان نیست و یکی از وظایف ما در هر مسئولیت و هر جایی از این سرزمین زندگی می کنیم یادآوری مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است. وی در جمع پدران شهید منطقه با اشاره به اینکه احترام به خانواده شهدا احترام به ارزش‌های انقلاب اسلامی است، گفت: شهدا و ایثارگران عزیزان در راه ارزش‌های انقلاب به میدان رفتنند و جان دادند و امنیت را برای مان به ارمغان آوردند، از این رو ادی دین و هدیه مهربانی به خانواده شهدا و جانبازان وظیفه و افتخار است و امیداواریم بتوانیم خادمین خوبی برای این سرمایه ها باشیم و قلب شهدا را خشنود و شاد کنیم.


امیر شهرابی شهردار منطقه ۱۴ نیز هفته دفاع مقدس را یاداور دلاورمردی ها و پیروزی حق دانست و گفت : اگر امروز موفقیت و آرامشی هست مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهداست که سند زرین افتخارات انقلاب اسلامی هستند. وی با یاداوری اینکه دارالمومنین تهران با اهدای بیش از ۲۴۰۰ شهید سرافراز از ابتدای انقلاب تا کنون پای آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی بوده است، افزود:برآنیم تا با اجرای فعالیتهای فرهنگی ومذهبی و خدمت رسانی به خانواده شهدا دینمان را به این بزرگواران ادا کنیم.


شهرابی ادامه داد: بر این اساس از دیدارهای مستمر با خانواده شهدا و جانبازان تا پلاک کوبی کوچه ها و مراسم آیینی ویژه خانواده شهدا به عنوان فعالیت هایی است که در این منطقه انجام شده و استمرار دارد. شهردار منطقه با بیان اینکه بدون تردید نفس های گرم و دعاهای خیرشما ایثارگران و خانواده های شهدا موفقیت و چراغ راه مان برای خدمت گذاری خواهد بود، یاداور شد:

قدر دان، ایمان و توکل شما ییم و خدمت در این گوشه از پایتخت با هویت دوست داشتنی، مردم متدین و شهید پرورش را افتخاری بزرگ می دانیمشهرابی با یاداوری اینکه خانواده شهدا وبازماندگان دوران دفاع مقدس قلب تپنده هر محله هستند، تاکید کرد: انتقال ارزش ها و ارمان های شهدا به نسل آینده که می‌تواند فرهنگ جهاد و ایثار را در جامعه نهادینه کند، ادای دین به خون شهداست که با همیاری شما برآن اهتمام ویژه داریم.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
کد خبر: 60281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =