به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه، هادی زند ضمن عذرخواهی از شهروندان و مسافران خط ۴ افزود: با توجه به اینکه در ساعت پیک مسافری قرار داشتیم این تغییر برنامه موجب بروز ازدحام مسافری در برخی از ایستگاهها شد.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس دهی درحال انجام است اما باتوجه به ازدحام مسافری همراهی مسافران برای بسته شدن در قطارها و اعزام بدون تاخیر از ایستگاه ها میتواند به تسریع فرآیند رفع مشکل و اعزام قطارها طبق جدول زمانبندی کمک کند.
انتهای پیام/
نظر شما