بررسی روند آماده‌سازی مجموعه ورزشی تختی در منطقه ١۴

میر شهرابی شهردار منطقه١۴ با همراهی احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در راستای اهمیت توسعه و بهبود ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و برگزاری مسابقات لیگ، وضعیت بازپیرایی و آماده‌سازی مجموعه ورزشی تختی منطقه ١۴ را رصد کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه١۴، شهرابی طی این بازدید میدانی که با همراهی مدیر کل ورزش استان تهران و جمعی از مسئولان شهری و مدیر این مجموعه قدیمی و فرامنطقه‌ای صورت پذیرفت، راهکارهای لازم جهت بازپیرایی و آماده سازی ورزشگاه تختی جهت برگزاری مسابقات لیگ و رضایتمندی شهروندان را ارائه کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این بازدید بر اهمیت، بهبود فضای مناسب در ورزشگاه تختی، جهت حضور ورزشکاران و بویژه نسل جدید برای پرداختن به ورزش و رقابت های حرفه ای تاکید کرد.

علوی همچنین بر ضرورت برنامه ریزی دقیق و اصولی متولیان ورزشی و همکاری نهادهای مرتبط در همکاری با شهرداری جهت آماده سازی این مجموعه اشاره کرد.

شهرابی شهردار منطقه ١۴ نیز با اشاره به تمهیدات صورت گرفته و در دست اجرا جهت مناسب سازی محیط پیرامونی، فضای سبز، زیباسازی فضای محیطی و جایگاه، اصلاح و بهسازی فضاهای بازی تا تمهیدات ترافیکی و دسترسی های این مجموعه، از هم افزایی و پای کار بودن مدیریت شهری با مدیریت مجموعه و سازمان ورزش جهت کمک به تکمیل زیر ساخت‌های این ظرفیت ورزشی در منطقه خبر داد.

انتهای پیام/

۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶
کد خبر: 60282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =