قیمت پایه حق بهره‌برداری بخشی از غرف میوه و تره‌بار مشخص شد

همزمان با دویست و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران لایحه ارائه قیمت پایه حق بهره‌برداری بخشی از غرف مراکز عرضه بر مبنای نظر کارشناس رسمی دادگستری جهت انجام مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با ۱۹ رأی موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار شهر، محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و ششمین جلسه شورا در جریان بررسی لایحه ارائه قیمت پایه حق بهره برداری بخشی از غرف مراکز عرضه بر مبنای نظر کارشناس رسمی دادگستری جهت انجام مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار اعلام کرد: ما سازمان را مکلف کرده بودیم که حق بهره برداری سال ۱۴۰۲ را ۵۵ درصد افزایش دهد اما در سال ۱۴۰۳ و تبصره یک قرار شد نسبت به بروزرسانی مشخصات غرف با استفاده از نظر کارشناس رسمی دادگستری و پس از تصویب در شورا از طریق فراخوان عمومی اقدام شود.

وی با بیان اینکه اطلاعات هزار و ۷۰۶ غرفه به روز شده است، یادآور شد: یک راه این است که عدد کارشناسی شده را تصویب کنیم و این رقم پایه مزایده قرار بگیرد اما بیش از ۵۰۰ مورد کارشناسی ها پایین تر از سال قبل است که دلایل مختلفی دارد و ممکن است کارشناس رسمی دادگستری بر اساس متراژ و وضعیت آن تصمیم گیری کند؛ درصورتی که ممکن است غرفه کوچکی در شمال شهر داشته باشیم که رقم بالایی دارد. لذا می توانیم در مواردی که رقم کارشناسی نسبت به سال قبل کمتر است، مبلغ سال گذشته را در نظر بگیریم.

گفتنی است لایحه ارائه قیمت پایه حق بهره برداری بخشی از غرف مراکز عرضه بر مبنای نظر کارشناس رسمی دادگستری جهت انجام مزایده سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 60305

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =