آشنایی هفتصد شهروند با خدمات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران

در جشنواره مهر آتش‌نشان که برای اولین بار در منطقه۸ برگزار شد؛ هفتصد نفر از شهروندان این منطقه در ایستگاه ۷۱، با خدمات سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران آشنا شدند.

به گزارش شهر و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ میلاد علی‌نیا، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن تبریک روز آتش‌نشان و گرامیداشت مقام ایثار و شجاعت این عزیزان گفت: این معاونت امسال و همزمان با روز آتش‌نشان و هفته ایمنی؛ با اجرای ایده جدید"جشنواره شهروندی مهر آتش‌نشان" در ایستگاه ۷۱ منطقه۸ ضمن آشنایی با خدمات سازمان آتش‌نشانی، از زحمات این جامعه تقدیر و یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام خبر استقبال هفتصد نفری شهروندان از جشنواره "مهر آتش‌نشان" در این منطقه، افزود: با هماهنگی‌های انجام شده و اطلاع رسانی‌های پرتابلی در سطح منطقه و فضای‌ مجازی، امکان بازدید قسمت‌های مختلف ایستگاه آش‌نشانی به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر برای برگزاری جشن، مسابقه و بازدید شهروندان فراهم آمد.

علی‌نیا با اشاره به حضور خانواده‌ها، کودکان، مدارس، مهدهای منطقه و کانون‌های کودک در این جشنواره ادامه داد: علاوه بر بازدید از بخش‌های مختلف ایستگاه آتش‌نشانی و آشنایی با مدیریت آموزش منطقه شش عملیاتی؛ برنامه‌های متعدد از جمله جشن، اجرای نمایش عروسکی ویژه کودکان، اجرای مانور، مسابقه، ارائه خدمات سلامت محور انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه همزمان با حادثه معدن طبس، آتش‌نشان این ایستگاه به خانواده‌های داغدار ادای احترام کردند؛ تصریح کرد: این برنامه در پایان دومین روز از جشنواره انجام گرفت که در مراسمی، آتش نشانان یاد کارگران این معدن را گرامی داشتند.

گفتنی است جشنواره مهر آتش‌نشان با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۸، سازمان آتش نشانی، آموزش و پرورش منطقه و همچنین ستاد راهبردی مدیریت محلات و اداره سلامت برگزار شد که با ثبت عکس یادگاری کودکان، خانواده‌ها و دانش آموزان با پرسنل ایستگاه، ماشین و ابزار آلات آتش نشانی به پایان رسید.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
کد خبر: 60308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =