نوسازی بوستان غدیر در قالب طرح من شهردارم

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از آغاز طرح نوسازی بوستان غدیر در قالب طرح من شهردارم خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای در محدوده منطقه۲۲ وجود دارد که این حجم بوستان موجب شده بیشترین سرانه فضای سبز شهرتهران دراین منطقه قرار داشته باشد.

وی افزود: نوسازی بوستان غدیر به عنوان یکی از بوستان های محلی این منطقه با نظر شهروندان در طرح من شهردارم برای معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه تعریف شده که عملیات این پروژه آغاز شده است.

فصیح ادامه داد: در این پروژه بهسازی سرویس بهداشتی، آبنما، سنگ فرش و تجهیز لوازم بازی به اجرا در می آید که تاکنون حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ عنوان کرد: بهسازی وسایل و تجهیزات بازی کودکان در سایر بوستان های محلی منطقه نیزدر دستور کار اداره فضای سبز قرار دارد و تاکنون حجم قابل توجهی مورد بهسازی و نوسازی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: در صورتی که وسایل بازی کودکان در بوستان ها نیاز به تعمیر و نوسازی دارد شهروندان می توانند با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس بگیرند تا همکارانم در کوتاه ترین زمان اقدام کنند.

انتهای پیام/

۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
کد خبر: 60321

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =