آیین تنفیذ احکام مدیران محلات منطقه ۱۹

آیین تنفیذ احکام مدیران محلات منطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه، رابط شورایاران و دبیر کارگروه فرهنگی شورایاری این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه ۱۹ ضمن قدردانی از پیگیری هیات رئیسه شورایاری ها در دریافت احکام مدیران محلات از ستاد راهبردی مدیریت محله گفت: اگر چه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعداد مراجعان به سراهای محلات کاهش یافته است اما آموزش ها با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در حوزه های سلامت، فرهنگی، شهروندی و ورزشی بصورت مستمر ادامه دارد.

او با اشاره به اهمیت احصاء نیازها و مطالبات سراهای محلات، بر پیگیری امور مربوط به این اماکن و حفظ ونگهداری آن ها تأکید کرد.

توکلی در ادامه خواستار بهره مندی از ظرفیت های منطقه از جمله بوستان بزرگ ولایت، مجموعه شهربانو و بوستان آموزش ترافیک به منظور ایجاد ابتکار و خلاقیت در برنامه ها و اجرای فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و آموزشی شد.

شهردار منطقه یاد آورشد: نیازها و مطالبات شهروندان در محلات متفاوت است و ضرورت دارد با برنامه ریزی و بهره مندی از تجربیات مدیران سابق محلات علاوه برارائه خدمات مفید به آنها، راه های رسیدن به خودگردانی و عدم اتکاء به حمایت های مالی منطقه را شناسایی و اجرا کنیم.

مدیریت و صرفه جویی در انشعابات در راستای کاهش هزینه ها، ترسیم اجرای برنامه های ویژه ایام کرونا، احصاء مشکلات و هماهنگی با مسئولین در رفع آنها، جلب مشارکت گروه های مردم نهاد و اجرای برنامه ها در راستای رونق سراهای محلات از دیگر مباحث مطرح شده در این مراسم بود.

در پایان مراسم مدیران محلات منطقه حکم تنفیذ خود را از شهردار منطقه دریافت کردند.

۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
کد خبر: 6035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =