فرآیند اجرای طرح تحول ۲۰گانه در بوستان‌ها و فضاهای سبز منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ از افزایش رضایتمندی شهروندان و تحول در شهر با کیفی‌سازی اجرای طرح تحول ۲۰ گانه در سطح منطقه ۴ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ "علی اصغر کمالی زاده" گفت: بندهای طرح تحول بیست گانه جزو اصلی ترین کار منطقه و نواحی بوده و با طبقه بندی و برنامه ریزی کارشناسانه در حال انجام است.

کمالی زاده تصریح کرد: در این طرح  ۶۵ هزار و ۹۶۵ مترمربع جداره سازی و بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر اصلی، ۱۵۰۰ مترمربع بازسازی معابر، ۱۱۵۰ مترمربع نصب کفپوش، نصب ۴ ست بازی کودکان، ۸ ست ورزشی و بدنسازی، ۱۷۶ پایه برج نوری، ۱۰۰ عدد المان های بوستانی از جمله غذاخوری پرنده، آویز گل، نیمکت و سطل زباله در حوزه فضای سبز منطقه ۴ اجرایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در طرح مذکور ۵ آبنمای غیرفعال در سطح منطقه مرمت و بازسازی و ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی نیز تعمیر شد. همچنین ۲۴ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان ها و فضاهای سبز منطقه احداث شده اند.

کمالی زاده با اشاره به اهمیت نگهداشت و رسیدگی به سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از مهم ترین فضاهای شهری و موردنیاز شهروندان، از آبیاری ۸۰ درصد این فضاها به روش مکانیزه و تجهیز بوستانها به سیستم آبیاری هوشمند با هدف بهینه سازی مصرف انرژی به عنوان اولویت فعالیت های حوزه خدمات شهری نام برد.

شهردار منطقه ۴ در پایان با اشاره به اهمیت کنترل پروژه ها در طرح تحول ۲۰ گانه به تکمیل هرچه سریعتر پروژه ها تاکید کرد.

انتهای پیام /

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۵
کد خبر: 60360

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =