بدنه بزرگراه شیخ فضل‌الله با درختچه یاس هلندی تزیین شد

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت: با آغاز فصل پاییز، عملیات گلکاری پاییزی و کاشت یاس هلندی در بدنه بزرگراه‌ها ،بوستان‌ها و رفیوژ معابر انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٢ تهران؛ علی‌اصغر طاهری گفت: با توجه به اهمیت افزایش فضای سبز و گل و گیاه در شادابی و نشاط چهره محلات، طرح کاشت ۲هزار اصله درختچه یاس هلندی در رفیوژ میانی بزرگراه شیخ فضل الله از میدان صنعت به سمت بزرگراه شهیدهمت در دستورکار عوامل اجرایی اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار گرفت.

وی افزود: به منظور آرامش روانی شهروندان و زیبایی فضاهای شهری، طرح کاشت گلهای فصلی در دستور کار قرار گرفت. در این طرح بدنه بزرگراه شیخ فضل الله نوری و همچنین معابر شهری و بوستان ها با گونه هایی از گیاهان و گلهای فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه ۲ جلوه ای نشاط انگیز و زیبایی را به تصویر کشیده اند.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: با توجه به تاثیرگذاری فضای سبز بدنه بزرگراه‌ها در زیباسازی و تلطیف فضای شهری و کاهش آلودگی هوا طرح نگهداشت فضای سبز در بدنه بزرگراه‌ها به صورت یک برنامه مستمر در تمام بزرگراه‌های شهر اجرا می شود.

انتهای پیام/

۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر: 60366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =