پردیس مقاومت دارالمومنین تهران در میدان سعیدی برگزار شد

جمعی از مردم دارالمومنین تهران با همراهی مسئولان شهری منطقه در پی به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش با برگزاری پردیس مقاومت یاد و نام شهدای محور مقاومت را گرامی داشتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، اجتماع مردم دارالمومنین تهران در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در ترور شهید سیدحسن نصرالله و سردار عباس نیلفروشان و سایر رزمندگان محور مقاومت در میدان سعیدی برگزار شد.

امیر شهرابی شهردار منطقه ضمن تسلیت و تبریک به آحاد مردم با بیان اینکه این گردهمایی های ضد صهیونیستی حاوی پیام «آغاز نصرالله» است، گفت: رژیم صهیونیست کودک کش پس از شکست‌های مفتضحانه‌ی خود، به ترورهای هدفمند و کشتار گسترده و بیرحمانه مردم مظلوم و مبارزان شجاع مقاومت روی آورده است.

وی با اشاره به اینکه ما اهالی این دیار دورهم جمع شدیم تا اعلام کنیم مدافع آرمان‌های اسلامی هستیم و راه سید مقاومت و همرزمانش تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.

مردم متدین و انقلابی منطقه با در دست داشتن پرچم‌های سرخ و سبز، شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به حزب الله لبنان اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این اجتماع، ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی همبستگی خود را با مردم لبنان اعلام کرده و خواهان پاسخ محکم به رژیم صهیونیستی شدند.

گفتنی است طی روزهای اخیر ضمن سیاه پوش شدن سیمای محلات منطقه، جوانان و اهالی منطقه با برگزاری ویژه برنامه های مختلف چون برپایی چایخانه و مراسم سوگواری در هیئات و مساجد یاد و نام شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: 60425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =