۴۰ پروژه اجرایی در دو محله حصار بوعلی و رستم‌آباد فرمانیه رصد شد

دومین دور پایش محلات شمال تهران با هدف بررسی وضعیت اجرای مصوبات تعیین شده در دور اول بازدیدها و اقدامات شاخص طی سه سال گذشته، بعد از نواحی ۷ و ۸ در ناحیه یک آغاز و بیش از ۴۰ پروژه اجرایی در محلات حصار بوعلی و رستم‌آباد فرمانیه رصد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در نشست هم اندیشی با نخبگان و هیات امنای محلات ناحیه یک گفت: در دور اول پایش ها که با حضور معتمدین، نخبگان و افراد تاثیر گذار محلی انجام شد مصوبات جهت اجرا به معاونت ها و شهرداران نواحی ابلاغ و تکلیف شد و با آغاز دور دوم پایش، وضعیت اجرای این پروژه ها رصد و مشخص شد بیش از ۸۰ درصد مصوبات انجام و مابقی در حال پیگیری است.

صباغ به مهمترین اقدامات اجرا شده در محلات ناحیه یک اشاره کرد و گفت: ۹۰ درصد طرح الگوی خدمت در خیابان پاسداران به اتمام رسیده است که مهمترین آنها ساماندهی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس، حذف ۵۷۰ متر مربع مسیر دوچرخه سواری به درخواست شهروندان و کاشت ۴۳ درخت روتبال در این خیابان بوده است.

او تملک دو باب تجاری مقابل مسجد حصار بوعلی و خیابان استخر جهت تعریض معبر، مسقف سازی پایانه دستواره، احداث فضای سبز رفیوژ میانی خیابان بدیعی و بهسازی و تجهیز سرای محله حصار بو علی را از دیگر اقدامات اجرایی دانست.  

صباغ گفت: در راستای رسیدگی به مصوبات و درخواست های اهالی این محلات بازسازی زمین بازی کودکان در بوستان های نیاوران و امام علی(ع)، بازسازی ۸ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان نیاوران، ۱۳۲۰ متر طول احداث نهر، جدول و اجرای کانیو، پخش  بیش از ۴ هزار تن آسفالت و روکش مکانیزه ، نوسازی ۸۰ مخزن و زیر مخزنی زباله،  ۱۲ هزار متر طول خط کشی محوری و ۲۴۰ بلوک عابر پیاده نیز به انجام رسیده است.

انتهای پیام/
 

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 60430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =