تأکید بر همکاری میان سامانه‌های دولت با مرکز سامانه ۱۳۷پلاس شهرداری تهران

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات دولت ضمن بازدید از مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران از نزدیک با فرآیند ثبت پیام شهروندان آشنا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، احسان کیان‌خواه دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات دولت با حضور در مرکز سامانه ۱۳۷پلاس، ضمن دیدار با مهدی وحدت‌کار رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران (سامانه ۱۳۷پلاس) از سایت ثبت خبر سامانه بازدید کرد.

کیان‌خواه در این بازدید با تقدیر از فعالیت مرکز سامانه ۱۳۷پلاس بر همکاری میان سامانه‌های دولت با سامانه ۱۳۷پلاس تأکید کرد و گفت: ارتباط سامانه‌های دولت با سامانه شهرداری تهران و استفاده از تجربیات یکدیگر می‌تواند منجر به تشکیل پنجره واحد ارائه خدمات به شهروندان شود که این امر کار را برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر تسهیل می‌کند.

همچنین در این بازدید، مهدی وحدت‌کار با تشریح فعالیت‌های گسترده سامانه ۱۳۷پلاس در حوزه‌های مختلف شهری بیان کرد: سامانه‌های زیادی در کشور فعالیت دارند که به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند اما گستره خدمات‌رسانی سامانه ۱۳۷پلاس به شهروندان بیشتر از آن‌چیزی است که سامانه‌های دیگر ارائه می‌دهند.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷پلاس) با استقبال از پیشنهاد همکاری میان سامانه‌های دولت با مرکز سامانه ۱۳۷پلاس اظهار کرد: آماده انتقال تجارب و همکاری با دولت در زمینه ارائه خدمات شهروندی هستیم.

انتهای پیام/

۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 60433

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =