اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در منطقه ۲۲

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ از اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب در محلات ۱۲ گانه این منطقه با درخواست شهروندان خبرداد و گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان که در دیدارهای مردمی با مدیران شهری در میان می‌گذارند موضوع رسیدگی بیشتر به سگ‌های بلاصاحب است که در چند ماه اخیر اقداماتی در این حوزه توسط پسماند منطقه صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، محمد حسن فصیح گفت: با توجه به اهمیت پیام‌های سامانه ۱۳۷ پلاس ضمن تسریع در روند رسیدگی به پیامها، شهرداران نواحی و رؤسای خدمات شهری مستقیما نسبت به بررسی پیام ها اقدام و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگویی پیام ها، اقدام لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: طرح جمع آوری، مدیریت و کنترل سگ های ولگرد از طریق زنده گیری با همکاری سازمان مدیریت پسماند در سطح منطقه و با حضور اکیپ‌های مجرب انجام می شود.

فصیح بیان کرد: بر اساس مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که جلوگیری از شیوع امراض مسری، انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع انسانی حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد را از جمله وظایف شهرداری دانسته است، طرح زنده گیری سگهای بلاصاحب و انتقال آنها به محل نگهداری حیوانات شهری در جهت افزایش امنیت و رفاه حال شهروندان انجام می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ یادآور شد: این طرح به صورت استاندارد و بدون ایجاد تلفات و جراحات برای حیوانات و با رعایت کامل پروتکل های اجرایی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 60457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =