راه‌اندازی سامانه مدیریت اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران

سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان متولی اصلی و رسمی اکران‌های فرهنگی در سطح جداره‌ها و پیکره‌های تبلیغات فرهنگی در شهر تهران، به منظور مدیریت فرآیند ثبت طرح و اجرای پیشنهادهای اکران فرهنگی، ایجاد سامانه‌ای یکپارچه را در دستور کار خود قرارداده و در این راستا سامانه مدیریت اکران‌های فرهنگی سازمان را راه اندازی و آماده بهره‌برداری کرده است.

به گزارش شهر، سازمان زیباسازی شهر تهران به عنوان متولی اصلی و رسمی اکران‌های فرهنگی در سطح جداره‌ها و پیکره‌های تبلیغات فرهنگی در شهر تهران، به منظور مدیریت فرآیند ثبت طرح و اجرای پیشنهادهای اکران فرهنگی، ایجاد سامانه‌ای یکپارچه را در دستور کار خود قرارداده و در این راستا سامانه مدیریت اکران‌های فرهنگی را راه اندازی و آماده بهره‌برداری کرده است.

پیش از ایجاد این سامانه روند ثبت درخواست، ارائه طرح و تایید آن از طریق اتوماسیون اداری و اخذ تاییدات به صورت فیزیکی انجام می‌پذیرفت. با توجه به اینکه اکران سازه‌ها از طریق سه مجرای مناطق ۲۲ گانه، معاونت تبلیغات فرهنگی سازمان و شرکت‌های تبلیغات تجاری (سهم تبلیغات فرهنگی) اجرا می‌شود، بعضاً ناهمگونی‌هایی در انتخاب و اکران طرح ها صورت می‌گیرد که لازم است کنترل پراکنش طرح‌ها در سطح شهر بر اساس الگوهای مشخصی مدیریت شود.

راه‌اندازی سامانه مدیریت اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران

راه‌اندازی سامانه مدیریت اکران‌های فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران

در این سامانه تمامی فرآیندهای مرتبط با اکران طرح فرهنگی اعم از ثبت طرح، بررسی طرح، زمانبندی اکران، انتخاب سازه، تایید یا عدم تایید طرح انجام می‌گیرد.

علاوه بر این، سعی شده نقش شهروندان (حقیقی یا حقوقی) در خصوص پیشنهاد طرح و ارائه درخواست پر رنگ‌تر شود. در این سامانه علاوه بر ساماندهی پراکنش طرح‌ها، مجاری مناسبی جهت دریافت درخواست‌های شهروندان و مشارکت آنها در بخش اکران فرهنگی فراهم شده و شهروندانی که عضو "سامانه تهران من" هستند می توانند با وارد کردن لینک ekran.tehran.ir  با نام کاربری و رمز عبور "سامانه تهران من" از این سامانه استفاده کنند.

سه گروه دیگر مراجعان شامل مناطق شهرداری (معاون خدمات شهری منطقه)، مراجع بالادستی (اجرای درون سازمانی)، سازمانها/شرکتهای تابعه شهرداری به واسطه نام کاربری اکتیو شهرداری و از طریق آدرس پیش گفته به این سامانه دسترسی خواهند داشت.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر: 60467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =