طرح‌های توجیهی پیش‌نیاز پروژه‌های شهری موفق

شهردار منطقه۱۳ با حضور در محدوده منطقه۱۳ از ۶ پروژه شهری بازدید و طرح‌های توجیهی را پیش‌نیاز یک پروژه شهری موفق دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، امیرمحمد نوری، شهردار منطقه۱۳ در اولین بازدیدی که به همراه جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، به منظور احصا مسائل و مشکلات و بررسی پتانسیل ها و ظرفیت ها در محل شش پروژه واقع در خیابان پیروزی، سی متری نیروی هوایی، مسیل منوچهری، شهید درویش زاده حضور یافت و از نزدیک این پروژه ها را مورد بررسی قرار داد.
شهردار منطقه ۱۳ در بازدید از رفیوژ میانی خیابان پیروزی با تاکید بر تهیه طرح یا پلان برای اجرای اصولی پروژه ها گفت:  هر پروژه ایده مختص خود را دارد و هنگامی که قصد اجرای  یک پروژه جدید را دارید ، بهتر است کار را به صورت سازماندهی شده و مرحله به مرحله انجام دهید تا اطمینان بیشتری از موفقیت طرح داشته باشید.
وی افزود: با تهیه یک طرح توجیهی امکان پذیر بودن اجرای یک پروژه با کاوش در تمام ابعاد و مفاهیم پروژه بررسی شود تا از این طریق امکان رسیدن به هدف تعیین شده برای پروژه مشخص شود.
سپس، شهردار منطقه۱۳ با حضور در مقبره شهدای گمنام واقع در بوستان سیمرغ و قرائت فاتحه با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.
وی در ادامه با بررسی سازه این مقبره و ارائه نقطه نظرات خود دستوراتی برای جانمایی تابلو معرفی وشناسنامه مقبره با هدف هویت سازی محله ای صادر کرد.
شهردار منطقه۱۳ اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بارش نزولات آسمانی، پروژه ها با توجه به  نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت بیشتر اجرایی شوند.
امیر محمد نوری همچنین با حضور در فضای موجود در مسیل منوچهری تقاطع گلپایگانی، امکان سنجی لازم را برای اجرایی کردن ایده اداره مدیریت پسماند مبنی بر ایجاد مرکز محله پسماند  به منظور بهره برداری از مکان مناسبی و تبدیل آن به مرکزی جذاب و فعال انجام داد و ضمن استقبال از این ایده، نقطه نظرات خود را نیز مطرح کرد.
 بررسی طرح احداث تصفیه خانه تقاطع مسیل منوچری نیز مورد بازدید شهردار منطقه و هیئت همراه قرار گرفت و مقرر شد پس از اجرای پروژه تمهیداتی برای هوشمند سازی آن اتخاذ شود.
همچنین، شهردار منطقه۱۳ از مسیل منوچهری بازدید و با ارائه پیشنهادی مبنی بر امکان سنجی پوشش این مسیل ، از معاونت مربوطه خواست میزان دبی آب جاری در این مسیل را اندازه گیری کنند.
اصلاح سیستم آبیاری با توجه به کمبود آب و بهینه سازی آبیاری ها و کاشت گل و گیاه در دیواره بتنی حاشیه بزرگراه شهید دوران از مواردی بود که در بازدید از بوستان جنگلی سرخه حصار مورد تاکید قرار گرفت.
امیرمحمد نوری در پایان پیشنهاد داد تا گذرهای جدید گردشگری در منطقه ایجاد شود تا به رونق صنعت گردشگری منطقه کمک می کند.
شهردار منطقه۱۳ در پایان بازدید ها یادآور شد: با تمام توان فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را در نواحی چهارگانه منطقه دنبال می کنیم و مصمم هستیم که فضای بهتری را برای شهروندان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸
کد خبر: 60480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =