فعالیت خادمین شهرداری در منطقه ۷ برای آماده‌سازی مصلی جهت برگزاری نماز جمعه

شهردار منطقه ۷ درباره فعالیت خادمین این منطقه برای آماده‌سازی مصلی جهت برگزاری نماز جمعه امروز توضیحاتی ارائه کرد.

محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه ۷ در گفت‌وگو با خبرنگار شهر با اشاره به اینکه تمام مجموعه شهداری منطقه ۷ و شهرداری تهران اعم از سازمان‌ها و ادارت با همکاری با یک‌دیگر در جهت برپایی هرچه باشکوه‌تر نماز جمعه به امامت مقام معظم رهبری تلاش کردند، مطرح کرد: لکه‌گیری آسفالت، تراش و روکش دستی و مکانیزه آسفالت، خط‌کشی نماز، نظافت، رفت‌وروب، شست‌وشوی تمام المان‌ها و جمع‌آوری خاک و نخاله مازاد، رنگ‌آمیزی المان‌های شهری و ترافیکی، جداول‌ و نیمکت‌ها، کند و کوب کاشت گل و گیاه و پیرایش فضای سبز در محوطه پیرامونی مصلی از جمله اقداماتی بود که مدیران شهری در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کردند.

وی با اشاره به اینکه خادمین مردم در شهرداری منطقه ۷ از روزهای گذشته در حال نظارت و رفت‌وروب مصلی و تمامی معابر پیرامونی آن بودند، اظهار داشت: اقدامات آن‌ها شامل لایروبی انهار و جوی‌های آب، رنگ‌آمیزی جداول و شست‌وشوی جداره‌ها بوده است. همچنین تمامی مخازن زباله این منطقه نیز شست‌وشو و رنگ‌آمیزی شدند.

فعالیت خادمین شهرداری در منطقه ۷ برای آماده‌سازی مصلی جهت برگزاری نماز جمعه

فعالیت خادمین شهرداری در منطقه ۷ برای آماده‌سازی مصلی جهت برگزاری نماز جمعه

فعالیت خادمین شهرداری در منطقه ۷ برای آماده‌سازی مصلی جهت برگزاری نماز جمعه

احمدی در ادامه بیان داشت: جهت رفاه حال نمازگزاران، حدود ۷ مجموعه سرویس بهداشتی پرتابل که هرکدام ۲۰ چشمه دارند، در مصلی قرار داده شدند و علاوه بر این‌ها مخازن آب جهت وضو و استفاده نمازگزاران نیز در نقاط مختلف مصلی جانمایی شدند. همچنین  تابلوها و بنرهایی نیز برای راهنمایی و هدایت نمازگزاران به سوی مراکز خدماتی و شبستان‌ نصب شدند.

شهردار منطقه ۷ در خصوص اقدامات اداره فضای سبز منطقه اظهار داشت: اداره فضای سبز منطقه نیز در روزهای گذشته اقدام به گلگاری و زینت فضاهای سبز مصلی و معابر پیرامونی کرد تا شهروندان نمازگزار از زیبایی‌ فضاهای سبز مصلی لذت ببرند و فضایی دلنشین در مقابل دیدگان آن‌ها وجود داشته باشد.

وی افزود: معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه با برپایی ۵۴ موکب فرهنگی به مردم خدمت‌رسانی و به نمازگزاران، خدمات اجتماعی ارائه می‌کردند.

احمدی در پایان با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر ساعت از کارکنان شهرداری در بخش‌های عملیاتی و ستادی طی این روزها برای آماده‌سازی مصلی تلاش کردند، خاطرنشان کرد: امیدوارم تلاش‌های همکاران من در شهرداری، رضایت خاطر نمازگزاران و مقامات حاضر در مراسم را تامین کرده باشد.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹
کد خبر: 60508

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =