فعال‌شدن مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران برای پایش ایمنی در نماز جمعه نصر

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از فعال‌سازی مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران برای تامین ایمنی نماز جمعه امروز تهران خبر داد و اقدامات انجام شده را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، صمیم مرادی روزبهانی، با اشاره به حضور گسترده مردم در نماز جمعه ۱۳ مهرماه گفت: به منظور هماهنگی سازمان‌های تخصصی جهت استقرار تیم‌های عملیاتی، نظارت مستمر، حفظ ایمنی شهروندان، واکنش سریع و به موقع در مقابله با حوادث احتمالی ، مرکز هماهنگی عملیات اضطراری شهر تهران با حضور نیروهای سازمان و رابطین عملیاتی دستگاه‌های امدادی از جمله سازمان اورژانس، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران، جمعیت هلال احمر استان تهران، معاونت خدمات شهری و محیط زیست و شرکت بهره‌برداری مترو تهران فعال شد.

وی با اشاره به تعدد مسافران در ایستگاه های مترو شهید بهشتی و مصلی اظهار داشت: برای حفظ ایمنی شهروندان ناشی از تراکم جمعیت ضمن کاهش سرفاصله حرکت قطارها با شرکت بهره برداری مترو تهران، هدایت و راهنمایی جمعیت با حضور حداکثری پرسنل مترو انجام گرفت. همچنین جمعیت هلال احمر با استقرار ۶۰۰ نفر در محدوده مراسم به تسهیل اقدامات لازم در موضوع ایمنی مراسم پرداخت.

معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به برقراری ارتباط مستمر مرکز با دستگاه‌های تخصصی امدادی و خدمات‌رسان از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک، فاتب، راهور، شرکت‌های آب، برق و گاز ادامه داد: برای پایش هرچه دقیق تر ایمنی  بازدید میدانی از محدوده پیش از برگزاری انجام و بر همین اساس وضعیت استقرار تیم های عملیاتی دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در محل مشخص شد.

انتهای پیام/

۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
کد خبر: 60509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =