برگزاری ده‌ها برنامه ویژه سالمندان در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ با اشاره به گرامیداشت هفته سالمند گفت: ده‌ها برنامه ویژه سالمندان از سوی اداره سلامت شهرداری منطقه ۲۲ و سراهای محلات این محدوده از شهر تهران برگزار شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۲۲؛حامد خداوردی اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته سالمند به همت اداره سلامت شهرداری منطقه و خانه سلامت سراهای محلات ۱۲گانه منطقه به اجرا در آمده است.

وی افزود: این برنامه ها شامل ویزیت پزشکی رایگان و سنجش نوار قلب در درمانگاه شهرداری منطقه۲۲، برگزاری کارگاه آموزشی مزاج شناسی وطب سنتی، برگزاری دورهمی یاد ایام و خاطره گویی، بازدید از سالمند تنها همراه با سنجش فشارخون و اهدای بسته کمک معیشتی با همکاری پایگاه خدمات اجتماعی، برگزاری سنجش فشارخون، مشاوره پزشکی و توصیه های تغذیه ای سالم و طب ایرانی در مسجدحضرت ابوالفضل(ع) باهمکاری پایگاه سلامت پیکان شهر به اجرا درآمده است‌.

خداوردی ادامه داد: برگزاری سنجش فشارخون و عضو گیری کانون جهاندیدگان در خانه سلامت سروآزاد از دیگر برنامه های هفته سالمندان در منطقه بود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۲۲ عنوان کرد: ویژه برنامه ای در سرای محله زیبادشت با محوریت نشاط سالمندی ویژه سالمندان ساکن در این محله به اجرا در آمده است.

انتهای پیام/

۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 60552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =