گام بزرگ سازمان تاکسیرانی شهر تهران در حوزه برقی سازی و نوسازی ناوگان تاکسیرانی پایتخت

اعضای شورای اسلامی شهر همدان ضمن دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از بخش‌های مختلف این سازمان بازدید کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، اعضای شورای اسلامی شهر همدان ظهر روز شنبه ۱۴ مهرماه در محل ساختمان سازمان تاکسیرانی شهر تهران حضور یافته و با شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به تشریح اقدامات انجام شده در این سازمان پرداخت و اهم موضوعات مانند نوسازی تاکسی‌های فرسوده، پروژه برقی سازی تاکسی‌های پایتخت، اقدامات رفاهی برای رانندگان تاکسی و... پرداخت.

در ادامه نیز مهدی حیدری رئیس کمیسیون فنی و عمرانی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر همدان اقدامات صورت گرفته در سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را حوزه‌های برقی‌سازی خودرو و نوسازی تاکسی‌های فرسوده اقدام بزرگ دانست.

بر اساس این گزارش اعضای شورای اسلامی شهر همدان از بخش‌های مختلف سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران بازدید کردند و با کارکنان این سازمان به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام/

۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 60591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =