نخستین کارگاه توانمندسازی ائمه جماعت و کادر مسجد برگزار شد

نخستین کارگاه توانمندسازی ائمه جماعت و کادر مسجد ‌با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی ائمه جماعت و کادر اجرایی مساجد در مجتمع ایوان ری برگزار شد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران، اولین کارگاه توانمندسازی ائمه جماعت و کادر مسجد با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی،حجت الاسلام ملا نوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه و جمعی از روحانیون و مسئولان مساجد در مجتمع ایوان ری برگزار شد. این کارگاه با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی ائمه جماعت و کادر اجرایی مساجد برنامه‌ریزی شده و در آن موضوعاتی همچون ارتباط با نوجوانان و پیوند مدرسه و مسجد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این کارگاه، اساتید و متخصصان حوزه‌های مختلف با ارائه آموزش‌های تخصصی، به شرکت‌کنندگان کمک کردند تا با جدیدترین روش‌ها و مهارت‌های مدیریتی و فرهنگی آشنا شوند. همچنین در این کارگاه فرصتی برای تبادل تجربیات و ارتقای تعاملات بین ائمه جماعت و کادر مساجد فراهم آمد.

حجت الاسلام ملا نوری معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه در این مراسم با تأکید بر اهمیت این نوع کارگاه‌ها در تقویت نقش مساجد به‌عنوان مراکز مهم فرهنگی و اجتماعی، افزود: "این دوره‌ها می‌توانند به افزایش سطح کیفی خدمات مساجد و ارتقای جایگاه آنها در جامعه کمک کنند."

در پایان این کارگاه، به شرکت‌کنندگان گواهینامه حضور اهدا شد و برنامه‌هایی برای برگزاری دوره‌های بعدی در دست اقدام است.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 60633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =