مسجد پایگاه اجتماعی و اعتلای فرهنگ دینی است

مراسم یادبود شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان با حضور محمد علی الفت پور شهردار منطقه ۱۵، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران و معاونان منطقه ۱۵ در مسجد المهدی (عج) در محله کیانشهر برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد علی الفت پور شهردار منطقه، در مراسم یادبود شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان گفت: برگزاری این گردهمایی های حاوی پیام «آغاز نصرالله» است و حضور جوانان و نوجوانان در چنین برنامه هایی نشان از اقدامات شایسته فرهنگی در سطح محلات است.

 وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیست کودک کش پس از شکست‌های مفتضحانه‌ی خود، به ترورهای هدفمند و کشتار گسترده و بیرحمانه مردم مظلوم و مبارزان شجاع مقاومت روی آورده است. ابراز امیدواری کرد؛ با وحدت امت اسلامی ضربه اساسی بر پیکر نحیف و ضعیف صهیونیست بین الملل  وارد شود و بزودی شاهد نابودی این رژیم غاصب باشیم.

شهردار منطقه ضمن تاکید بر اینکه مسجد مهمترین پایگاه اجتماعی و فرهنگ دینی است افزود: با مراجعه به مساجد از نزدیک پای درد دل مردم می نشینیم و حرف آنها را شنیده و معتقدیم با گفت‌وگو  و همدردی بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

الفت پور اضافه کرد: ما مشکلات شهروندان را می شنویم، پیگیری می‌کنیم و موضوعات و دغدغه‌های مردم را تا حصول نتیجه دنبال خواهیم کرد، همچنین در کنار خدمت؛ تبیین آن به مردم اصل مهم و مورد تاکید ما در مدیریت شهری منطقه ۱۵ تهران است.

این منطقه همواره در موضوعات فرهنگی و اجتماعی پیشتاز بوده است

سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم با اشاره به اینکه  این منطقه و کوچه های شهید پرور یادآور دلیرمردانی است که روزگاری ساکن این محله بودند گفت: این محله شهدای بزرگی تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است و همیشه در موضوعات اجتماعی و فرهنگی پیشتاز بوده است و برگزاری مراسم یادبود امشب برای  شهیدان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان شاهد این موضوع است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران به وقایع اخیر منطقه و نماز جمعه تاریخی به امامت ولی امر مسلمین در جمعه نصر که با حضور بیش از ۲ میلیون نفر برگزار شد اشاره و اظهار داشت: با تدبیر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و برگزاری نماز جمعه این هفته؛ آرامش برقرار شد و هر آنچه در مورد اتفاقات اخیر گفته شود کم است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای محمد علی الفت پور شهردار جدید منطقه ۱۵ و قدردانی از همراهی وی گفت: ان شاالله با روحیه مردمی، انقلابی و توانمندی شهردار منطقه شاهد انجام اتفاقات خوب در محلات منطقه باشیم.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 60646

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =