مزین شدن دو معبر در منطقه ۲۲ به نام شهدا

همزمان با هفته تهران و هفته نیروی انتظامی آئین نامگذاری دو معبر به نام شهدای جنگ تحمیلی شهید بهرام خرم قهفرخی و سرتیپ شهید رمضان پناهی در منطقه ۲۲ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ این مراسم در محله زیبادشت با حضور ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک، سرهنگ کماسی فرمانده یگان حفاظت منطقه، امیر گلی پور رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ ، رضایی مسئول اداره ایثارگران شهرداری منطقه۲۲، معتمدین محلی و خانواده معزز شهدا برگزار شد.

گلی پور گفت: تلاش کردیم در برنامه های هفته تهران دو معبر از منطقه را مزین به نام شهدا داشته باشیم که با حضور خانواده معزز شهدا در محله زیبادشت ناحیه یک به اجرا در آمد.

وی افزود: فرایند نامگذاری معابر به نام شهدا نیازمند به در خواست خانواده معزز شهدا به واحد روابط عمومی شهرداری منطقه و سپس با تایید مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران و کمیته نام گذاری شورای اسلامی شهر تهران صورت می گیرد.

سرتیپ شهید رمضان پناهی ششم مهر ۱۳۳۲، در شهرستان ساوه به دنیا آمد. وی سال ۱۳۵۶ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. همافر ارتش بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. یازدهم تیر ۱۳۶۴، در خندق بر اثر اصابت ترکش به شکم، شهید شد. پیکر او را در امامزاده اصغر زادگاهش به خاک سپردند.

شهید بهرام خرم قهفرخی هفتم مهر ۱۳۰۷، در – چشم به جهان گشود. کارگر شرکت نفت(رزمنده) بود. سال۱۳۲۶ ازدواج کرد و صاحب چهار پسر و چهار دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و پنجم بهمن ۱۳۷۰، در تهران بر اثر جانباز – بر اثر ضایعات ناشی از مجروحیت شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.

انتهای پیام/

۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۶
کد خبر: 60664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =