پلیس مدرسه به کمک راهور می‌آید

همزمان با بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک و پلیس راهور منطقه ٢٢ طرح پلیس مدرسه در مدارس این منطقه اجرا شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲: سیدفرهاد خدابخشی در این باره اظهار کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی در محدوده مدارس و در اجرای آموزش فرهنگ راهنمایی رانندگی به دانش آموزان طرح پلیس مدرسه در سال تحصیلی جدید با جدیت بیشتر انجام می شود. در این طرح دانش آموزانی که به عنوان پلیس مدرسه انتخاب می شوند پس از احراز صلاحیت و کسب آموزش ها و مهارت های لازم، کار هدایت و راهنمایی دانش آموزان در رفت و آمد و همچنین تشویق آن ها به احترام به قانون و رعایت مقررات و حفظ و حفظ نظم و انضباط را به عهده می گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه۲۲ افزود: در این طرح تعدادی از دانش آموزان به عنوان پلیس مدارس انتخاب و با در نظر گرفتن لباس ها و تجهیزات مخصوص در تامین نظم عبور و مرور سایر دانش آموزان به کارگیری خواهند شد. همزمان با اجرای طرح مذکور در مدارس، اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی محیط مدرسه و مسیرهای دانش‌آموزان توسط عوامل ترافیکی در نواحی ششگانه منطقه اجرایی شد.

وی با بیان اینکه این طرح از اول سال تحصیلی در تعدادی از مدارس آغاز و در روزهای آتی سایر مدارس نیز تحت پوشش این طرح قرار خواهد گرفت گفت: از آنجا که نخستین و مهم ترین مکان اجتماعی شدن افراد جامعه، مدرسه است و تاثیر زیادی در افزایش مهارت های اجتماعی و انضباط در آمد و شد دارد، با همکاری و مشارکت راهور این طرح در مدرسه پسرانه طوبی واقع در شهرک راه آهن صورت گرفت.

انتهای پیام/

۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۴
کد خبر: 60702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =